TRENINGSCHALLENGE & LITT FLEX

Reklame – Protein.no

Hei dere! Jeg vet ikke om dere har fått dette med dere, men i år har Henrik og jeg satt i gang med en STOR treningschallenge som ALLE kan være med på, inkludert DEG🙌🏽 Dette er noe Henrik startet med da vi møttes og sammen i hele fjor hadde vi denne challengen bare oss to, noe som fungerte sjukt bra og som ikke minst ga oss utrolig mye motivasjon til å trene gjennom hele året.

I år tok det helt av, flere og flere heiv seg på og nå er vi en hel haug med mennesker som har satt oss et treningsmål i år – mitt er å fullføre 300 økter i år, så får hver økt skriver jeg f.eks 1/300, 2/300 og teller det gjennom storyene mine på innta @ingridaguiluz. Om du er en person som ikke vil trene så mye, kan målet ditt settes ned, finn ditt mål og hiv deg på denne treningschallengen du også. Jeg heier i hvert fall på alle dere som ønsker på veien!

Uansett, jeg har det siste året trent mye og hard jobbing gir resultater, så her kan dere se et lite flexe bilde for å se hvordan ryggen min blant annet er at the moment, men jeg tenker å oppdatere dere enda hyppigere og fra hele kroppen etter hvert.

Jeg er så stolt jeg, tenk hvor gøy det blir å se tilbake på dette bilde om ett år igjen!! Holy. Mye trening og riktig kosthold har virkelig vært nøkkelen og gjennom mye tålmodighet og vilje så kommer musklene seg!

Ellers vil jeg si til dere at jeg har en drøyt god rabattkode til alle dere hos Protein.no!! Dere får nå 20% rabatt på ALT med koden ingrid20. Denne koden varer i 48t så det gjelder om å være kjapp. Til dere som følger meg andre steder vet dere at proteinpulverne, shakerne, sjokoladebarene og boozten er mine favoritter, 100%🙌🏼Jeg bruker proteinpulver hver eneste dag etter trening for å vite at jeg får i meg nok proteiner for å bygge muskler, spesielt ettersom det er ganske “tungt” å spise for mye kjøtt i løpet av dagen.

Favorittsmakene mine på proteinpulverne er belgisk sjokolade og vanilje, disse smakene er så “Basic” og gode at man kan adde den toppingen man vil og ikke minst variere om man går litt lei dersom man lager havregrøt med pulverne. Ellers er det desidert belgisk sjokolade som er min favoritt i en rein shake! Jeg ønsker dere god shopping, og husk at koden går ut om 48t. Det er nytt år og nye muligheter, hiv deg på challengen i dag og gjerne fyll opp skapene med det du måtte trenge av proteinpulver og barer på 20%.

KLIKK HER FOR Å KOMME DIREKTE TIL PROTEIN.NO

4 kommentarer
    1. Hei Ingrid! Hvordan trene armer for å få fettet mer strammet opp, men at det ikke blir noe særlig muskelvekst? med tanke på serier og repetisjoner 😀

    2. Hei. Er kjempe flott arbeid du gjør når du deler treningsglede for alle oss andre. Hadde vært gøy å sett flere videoer når du trener 🙂 Forsett med den gode jobbe du gjør 👌

    3. Hvordan klarer du å ha pp i havregrøt? Jeg har prøvd mange ulike smaker osv men jeg brekker mef like mye hver gang, synes det smaker helt forferdelig:(((

    4. Generelt er proteininnholdet i norsk kosthold relativt høyt. De aller aller fleste får derfor dekket behovet for proteiner gjennom vanlig kost. Det er ikke mer enn 0.8-2.0 g pr kroppsvekt som skal til for å tilfredsstille proteininntaket, avhengig av hvor mye du trener. Og 50g filet av kjøtt tilsvarer ca 10g protein…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg