TRENGER DU PENGER? HER HAR DU TIPS 💰

Reklame | Meningstorget.no

Hei dere! Som dere sikkert vet sĂ„ er jeg pĂ„ ferie og nyter late dager i vakre Mallorca og det er kanskje noen av dere ogsĂ„? Om ikke sĂ„ er du kanskje hjemme og slapper av eller reiser rundt pĂ„ festivaler.. anyway, jeg har et supert tips til dere som dere kan tjene penger pĂ„! Visste dere at dere kan tjene penger pĂ„ Ă„ si deres mening? Det hĂžres ikke sant ut, men det er faktisk det og jeg elsker det. Jeg har snakket om meningstorget.no en gang tidligere og siden den gang har jeg gledet meg til Ă„ tipse dere igjen fordi dette her er kanskje en av de enkleste og beste mĂ„tene man kan tjene gode penger pĂ„. For dere som ikke vet hva meningstorget.no er, sĂ„ er det en nettside hvor du blir belĂžnnet for Ă„ si din mening og gi en tilbakemelding gjennom Ă„ svare pĂ„ spĂžrreundersĂžkelser. ✹

Dette er veldig enkelt og alt du trenger Ă„ gjĂžre er Ă„ registrere deg gratis pĂ„ meningstorget.no og komme i gang! Det er super enkelt Ă„ bruke og ikke minst en genial mĂ„te Ă„ tjene penger pĂ„ mellom slagene i hverdagen. Det kan vĂŠre pĂ„ bussen, i lunsjen, nĂ„r man venter pĂ„ noen eller bare har lyst til Ă„ bruke dĂždtiden pĂ„ noe fornuftig. Ekstrajobber er kjempebra Ă„ ha ved siden av studier og hadde jeg bare visst om meningstorget.no sĂ„ skulle jeg absolutt ha gjort det da jeg jobbet i butikk for noen Ă„r siden.. for her kan man tjene gode penger pĂ„ en fin og enkel mĂ„te. ✹

Hvor fint er det ikke at bedrifter fĂ„r ĂŠrlige tilbakemeldinger fra oss slik at de kan endre pĂ„ ting til det bedre? AltsĂ„, jeg digger virkelig konseptet og det er ikke sĂ„ vanskelig Ă„ forstĂ„ heller – for hver spĂžrreundersĂžkelse du velger Ă„ svare pĂ„ tjener du opp poeng. Disse poengene kan du handle for pĂ„ nett, gi til veldedighet, ta ut i penger eller fĂ„ i gavekort hos f.eks H&M, Kicks og Zalando pluss mye mer. Hvor kult er ikke det? Og bare for Ă„ tipse enda mer sĂ„ er det kanskje lurt Ă„ allerede begynne nĂ„ i sommerferien hvor man faktisk har ekstra mye tid og slik at man kan spare opp mange poeng til eventuelle julegaver og bursdagsgaver, eller en kjole man har dritlyst pĂ„!

NÄ som jeg sitter i solsengen hele dagen pleier jeg Ä svare pÄ spÞrreundersÞkelser. Dagene er lange og det Ä kunne gjÞre dette for Ä tjene ekstra penger er gull verdt min dÞdtid. Ønsker du Ä registrere deg gratis og teste dette ut selv? Det koster ingen penger. Da kan du klikke du pÄ bilde under eller pÄ linken her.

Slik gjĂžr du for Ă„ komme i gang:

1. Registrer deg her.

2. Svar pÄ spÞrreundersÞkelse ved Ä si din Êrlige mening.

3. FĂ„ betalt for dette!

5 kommentarer

Siste innlegg