TO SESONGER AV PARADISE HOTEL

Jeg leste akkurat overalt på nettet at det skal komme to sesonger av Paradise Hotel til neste år og det blir jo heeeelt sjukt!! Etter å ha vært med selv for ett år siden og nå sitte å se på hvordan det utvikler seg får jeg sommerfugler i magen. Det er så gøy og jeg kan nesten ikke vente med å se to nye sesonger neste år!! Det er så rart hvordan man føler på det etter å ha vært med på det programmet selv for også se nye deltagere som skal være med og få oppleve mye av det samme som jeg gjorde den gang. De er så heldige og jeg angrer ikke et eneste sekund på at jeg var med til tross for alle fordommene det programmet hadde og fortsatt har den dag i dag.

Hadde det ikke vært for Paradise Hotel hadde jeg heller aldri vært kjæreste og samboer med Henrik, det er jeg nesten helt sikker på og det at jeg jobber med det jeg gjør nå og bor i Bergen har mye av sin skyld i Paradise Hotel! Jeg sitter med sommerfugler i magen hver gang det er noe som handler om det da det alltid kommer til å være GODE minner for min del! Det er definitivt noe av det beste jeg har opplevd i hele mitt liv og nok en gang er det noen nye som skal dra til Mexico, feste, møte nye mennesker og spille et spill om en halv million kroner, Heldiggriser. 🤩

To sesonger på ett år kan bli veldig spennende da og jeg lurer på hvordan det blir, vil det vare like lenge og være like mange episoder? Skal de ha en sesong med random mennesker og en med noe helt annet?? Jeg kjenner at jeg gleder meg skikkelig mye til neste år og selv om det definitivt er “old news” at jeg var med er det fortsatt en stor glede som ligger igjen i kroppen etter at jeg deltok og det har garantert også noe med at jeg elsket å være på innspilling å gjøre! Kanskje det er teit, likevel er det sjukt gøy og jeg er helt sikker på at selv om de skal ha to sesonger kommer dette til å bli dritbra! 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg