TING SOM GJØR MEG GLAD

Jeg satt å tenkte på de tingene som faktisk gjør meg glad her om dagen og jeg kom såvidt på noe i starten. Det tok seriøst flere minutter før det ballet på seg med ting, og det skremte meg litt.

Det er altfor mye fokus på det som ikke er bra i hverdagen, derfor er jeg glad for at jeg faktisk tenkte godt gjennom dette. Jeg fikk rett og slett et bedre bilde hva som gjør meg glad – og forsto fort at det er de tingene jeg må gjøre oftere eller fokusere mer på. Det andre jeg merket var at jeg ikke hadde så mange ting på denne «glade» listen, derfor er oppgaven min fremover å finne ut enda flere ting som gjør meg glad. Her får dere i hvert fall et innblikk i hva som gjør meg glad i hverdagen.

🙏🏽 At jeg har en fantastisk fin familie som alltid er der.

🙏🏽 Å reise til andre land og byer!! Shit det gleder jeg meg til å kunne gjøre igjen. Det å reise er virkelig noe jeg aldri skal undervurdere fordi det er først nå når man ikke får reise at man merker hvor fri man føler seg og hvor fantastisk det er å oppleve nye steder og kulturer ikke minst. Stort savn.. jeg vil såååå sjukt mye dra til Bali nå.

🙏🏽 Jeg har seriøst den beste kjæresten jeg kunne fått. Dette her er ekte kjærlighet og jeg har aldri kjent noe lignende før, for en heldiggris jeg er. Føler meg blessed!

🙏🏽 Trening!! Jeg har en så fin balanse når det kommer til treningen at jeg gjør det som gjør meg glad. Har jeg ikke lyst til å trene en dag så dropper jeg det! Er jeg ikke like motivert under økten så tar jeg de øvelsene jeg orker/vil. Jeg gjør bare de tingene som gjør meg glad innen treningen, om ikke hadde jeg nok gått lei og sluttet.

🙏🏽 Komplimenter gjør meg også veldig glad! Det er så utrolig gøy å få høre komplimenter. Om det er for hvordan jeg ser ut eller fordi jeg har gjort noe bra, så er det like gøy. Jeg elsker å få komplimenter, men vet at jeg må jobbe med å si «takk» og faktisk vise at jeg setter pris på det.

🙏🏽 At vi har et fint og koselig hjem, og at jeg får bo her av Henrik! Det er nok ikke så enkelt for han å skulle ha en blogger, hjemmeværende kjæreste som også vil bestemme alt av interiør, haha! Men når det er sagt rydder jeg hele tiden, lager middag og de greiene det som gjør at han sparer tid.

🙏🏽 At jeg føler meg vel i min egen kropp! Jepp.. endelig altså. Og det tok meg 23år og innse at kroppen min er fin som den er, og at man kan ta vare på den ved å trene og spise sunt! Vi er forskjellige, hva er problemet med det?

🙏🏽 Venner gjør meg glaaaaad! Alltid.

🙏🏽 Mat og spesielt sjokolade. Jeg er virkelig en sjokoladeelsker og det er svært få typer sjokoladesmaker jeg ikke liker. Holy, nå fikk jeg lyst på stratos brownie.. hahah åh. Jeg kan ikke snakke om sjokolade uten å få vann i munnen. Kinder sjokolade, sjokolademelk og melkesjokoladeplate er mine favoritter! I smågodt hyllen er det crispo og smørbukk bombe eller hva den heter som er mine to absolutte favoritter. Nam.

🙏🏽 At jeg får veldig mye sponset. Det gjør mrg svært glad og takknemlig! Det er virkelig noe jeg må sette mer pris på.

🙏🏽 At jeg har verdens beste jobb.

🙏🏽 Filmkos med tente stearinlys og godteri!! Det gjør meg sååååå sjukt glad, holy.

🙏🏽 Å lage mat gjør meg glad.. utrolig nok. Jeg er ikke flink, men jeg liker å høre podcast, tenne lys og lage mat. Det å prøve seg frem er gøy, men det er ekstra gøy å lage noe jeg vet smaker godt!

🙏🏽 Nyvaska hus! Den følelsen når alt rundt meg er rent og pent.

🙏🏽 Spise ute på restaurant. Jess, det er noe med det å komme seg ut, stelle seg litt ekstra, være sosial og ta et glass eller fem med champange, elsker det.

🙏🏽 En god fest på byn med gode venner.

🙏🏽 Mennesker som ikke snakker drit om andre, men som snakker andre mennesker opp, gjør meg veldig glad.

🙏🏽 Mennesker med dårlig humor gjør meg også sjukt glad, elsker å le.

Listen er lang, jeg kunne fortsatt enda lenger, men da blir innlegget så ekstremt langt. Likevel har jeg skrevet disse tingene ned og skriver på flere daglig! Dette hjelper meg til å snu tankene mine til det positive, og jobbe med de tingene jeg kan være takknemlig for, og bare være takknemlig. Jess, ellers håper jeg dere får en nydelig kveld videre. Jeg skal trene også skal jeg laste ned disneyplus!! Gledes.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg