TING JEG ALDRI HAR SETT FØR MED KROPPEN MIN

Jess.. dere leste riktig!! Ææ.. jeg har jo sagt til dere at jeg skal oppdatere dere rundt treningen min, og vet dere? Noe av det merkeligste med hele treningsopplevelsen min så langt er det at jeg plutselig oppdager noe nytt med kroppen min, enten det er at jeg klarer å løfte tyngre en jeg trodde, hehe, eller at det plutselig dukker opp en «ny» muskel. Ikke en ny, missforstå meg riktig, men en muskel som kommer tydeligere frem! Jeg elsker hele denne reisen når det kommer til å bygge muskler og jeg slenger med et bilde av hvordan ryggen min ser ut i dag!! Jeg er så stolt jeg.

Er det ikke rart hvor mye undervuderer oss selv noen ganger? Hadde jeg for ett år siden trodd at jeg skulle være der jeg er i dag? Nei.. og jeg hadde heller aldri trodd at jeg skulle få til målene mine. Jeg klarer faktisk i dag noen pull ups med egen kroppsvekt, klarte jeg en tidligerr? Nei.. og dette gjør meg stolt, fordi jeg ser en utviktig, en fremgang og kjenner på en stor mestringsfølelse. Det er dette som er noe av det som gir meg motivasjon til å trene og til å faktisk fortsette.

Jeg skal aldri undervudere meg selv igjen fordi vi får til alt vi bare måtte ønske så lenge vi ikke gir opp og står på! Det har hendt flere ganger at jeg har hatt lyst til å slutte for godt, ikke trene mer, spise sjokolade hver dag, drite i alt med treningen og drite i alt som har med sunn mat å gjøre, men det er også den følelsen som er en del av å kjenne på mestringsfølelsen til slutt. Nå angrer jeg ikke et sekund på at jeg ikke ga opp, jeg har bare enda mer lyst til å nå nyere mål og kjenne på disse turbulente følelsene. Ingenting kommer gratis og denne følelsen av å gi opp er helt normal og virkelig en del av det som skal til for å kjenne på at man lykkes! Så stå på dere som er i samme båt som meg, eller dere som ønsker å gjøre en endring. Hiv dere på treningen, skriv ned øktene deres og sett dere noen mål.🤍👋🏽 Nå har dere forresten også sett ryggen min per dags dato og mer kommer, jeg er bare nødt til å la det gå tid også kan vi se om det er kommet noe enda «nyere» muskler, haha.

5 kommentarer
    1. Må bare få sagt at du er min største inspirasjon❤️ At du får til så mye med trening, og å være en aktiv influenser og rollemodell midt oppe i alt dette med moren din og diabetes osv. You go girl!🥰

    2. Hvordan øvelser gjorde du for å klare pullups til slutt? Vet dette krever mye, men noe spesifikt som hjalp veldig for deg?

    3. Hvorfor selger Henrik så mye ting på insta, og nå tinga dine? Har dere begynt å få dårlig råd siden dere selger tinga deres som er relativt nytt?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg