TILBAKE I FAVORITTBYEN MIN

Yes, I’m back. Det siste året har Bergen fanget hjertet mitt for hver eneste gang jeg drar hit får jeg en god følelse og det gjør meg meget glad. Jeg har bare mer og mer lyst til å flytte hit, hva skal jeg gjøre? Trenger virkelig hjelp og gode tips fra dere som leser. Over til noe annet, jeg ankom Bergen i går ettermiddag og siden det har Julie og jeg fartet en god del rundt i byen og fått noen ærend i havn til i kveld. Tidligere i dag var vi å fikset oss på håret, sminket oss, handlet og sjekket inn på et hotell her i Bergen, dere kommer til å få se mer av dette i morgen.

Ellers vil jeg bare si det at jeg er utrolig glad for at jeg er på besøk i Bergen sammen med Julie, spesielt når det som skjedde i Molde dukket opp i avisene. Vi to kommer alltid til å holde sammen og være der for hverandre! Jeg er evig takknemlig for å ha den jenta der i livet mitt, man skal lete lenge etter en så bra person som det der. 

Akkurat nå har jeg svært dårlig tid, vi skal shoote en del bilder sammen også kommer det en svær en gjeng på vors på hotellrommet vårt her i Bergen og fysøren som jeg gleder meg til å bli kjent med disse menneskene som dere mest sannsynligvis har sett på tv-skjermen den siste tiden! Vi snakkes.

4 kommentarer
    1. Er selv fra Bergen og blir veldig glad av å høre at andre liker byen! Haha. Bergen og Stavanger er jo relativt likt værmessig, så tenker at været som så mange klager over ikke vil ha så mye å si for din del? Dessuten er forskjellen enormt stor på eks bergensere og østlendinger når det er fint vær! Stort sett alle smiler og er glad og åpne med nye mennesker. Jeg tror du ville trives godt her og fått mange gode venner!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg