TI TANKER PÅ EN TIRSDAG

💭Jeg savner allerede mamma som dro hjem igjen igår. Hun ble nemlig med meg hjem fra Stavanger i helgen som var og ble noen dager her hos oss i Bergen. I det hun drar kjenner jeg det på hele kroppen og det suger.. jeg skulle ønske jeg hadde henne nært meg hele tiden.

💭Det en ting jeg har tenkt lenge på og det er å få fingeren ut for å handle planter til huset. Alle plantene mine døde og jeg er så irritert, det er jo dritdyrt og kjedelig å bruke penger på, men det er jo så fint også. Jeg får vel dra ut å handle grønne planter asap.. før vi skal pynte til jul i hvert fall. Har dere noen tips til fine planter?🌱

💭Jeg tenker veldig mye på Henrik for tiden! Ikke vet jeg hvorfor, men jeg føler meg veldig heldig og stolt som kjæresten og samboeren hans. Tenk den dagen vi tar et steg nærmere hverandre og fremtiden? Drømmen min er å få en fin og god familie en vakker dag og ikke minst gifte meg. La oss håpe det beste for fremtiden, heldigvis vet jeg at dette også er noe han ønsker! Det er fint.

💭Tankene mine ligger også veldig mye i dette her med at jeg føler at livet mitt er satt på pause. Alles liv er på en måte satt litt på vent føles det ut som. Jeg har alltid hatt en drøm om å reise mye rundt i verden og skape nye minner, oppleve nye ting og nyte livet, men det går jo ikke. Jeg føler meg stuck og er redd vi ikke får reise på flere år.. hvem vet? Livene våre går i hvert fall selv om det føles ut som «verden» har stoppet opp, og det syns jeg er veldig ubehagelig. Man planlegger ofte ting man vil gjøre i livene våre til enkelte tidsperioder som passer best, men nå føler jeg at jeg ikke vet helt hva jeg skal planlegge å gjøre i 2021.. jeg vil jo aller helst reise mye, men det virker veldig uaktuelt enda og da flyttes selvfølgelig også tankene mine over på å få en hund, eller noe slikt. Hjelp! Jeg klager altså ikke, jeg syns bare det er ganske kjedelig og litt skremmende.. egentlig.

💭Jeg er så in it i sparingen min at jeg blir strålende glad når jeg ser pengene på kontoen stige. Jeg er så sjukt flink til å spare til leilighet nå og jeg klarer nesten ikke å vente med og få kjøpt noe eget i boligmarkedet. Dette er så spennende og gøy. Jeg skjønner ikke at jeg ikke har gjort dette før, det er så satisfying.

💭I helgen kommer det en sjuuuk konkurranse dere kan delta i! Dere kan nemlig vinne to HELT SJUKE gaver, og nei, jeg overdriver ikke! Dere kommer til å elske den konkurransen, så husk å følg med på instagrammen min, ingridaguiluz i helgen.

💭Jeg vet ikke hva jeg skal kjøpe til Henrik til jul!! Slike ting er så frustrerende for meg å ikke vite. Jeg er skikkelig opptatt av å glede andre med gaver og når jeg ikke vet helt selv blir jeg usikker, men kjenner jeg meg selv riktig kommer gaven til å bli mer en god nok, fordi jeg er veldig flink til de tingene der faktisk, hahaha. Det blir så gøy å dele gaven med dere, men jeg må først få tak i det, ferie jul og gi gaven til Henrik først, hahaha.

💭Jeg har ekstremt lyst på en ny bil. Det er ikke det at jeg tenker å selge min, eller fordi jeg ikke liker den jeg har nå, men jeg har lyst til at. vi skal ha en enda større bil, en stor bil med plass til flere og plass til flere ting. Jeg elsker hvite bilder og har sett en del på Mercedes, Audi og Porsche.. jeg elsker suv og tenker en ny modell i en slik type bil. Det er i hvert fall drømmen, men før det vil jeg ha den leiligheten i boks!

💭Er det bare jeg som sover mer når det er mørkt ute? Jeg sovner seriøst på dagtid, kveldene og sover langt ut på morgenen.. OG jeg gjør ingenting annerledes nå enn før, det er det som er så rart. Kan det ha noe med at det er så mye mørkere ute nå? I dont know. Det er i hvert fall sjukt irriterende.

💭Jeg har bursdag i januar!!! HOLLYYYYY 24 ÅR, snart.. hjelp.🥂🍾✌🏽🙈🤍Jeg tenker mye på hva jeg skal gjøre på bursdagen min, det er jo ikke bare en vanlig dag når man har bursdag og jeg elsker jo alt som er too much, og ting som stelles i stand, kaker, reiser, gaver, alt. Det aller gøyeste hadde vært å reist til utlandet og feiret med vin, god mat, sol og varme, fine sommerklær og partyyyyy på kvelden, men det skjer ikke. Så jeg har egentlig tenkt litt på om jeg skal leie lokale og kjøre i gang en fest, men så er det corona restriksjoner som gjør meg usikker på om jeg orker å bestille noe og satse på at ting går bra. JEG ER TOM FOR IDEER.. og jeg blir 24 år. Jeg stresser.. what to do? En ting er i hvert fall sikkert og det er at jeg vil ferie og ha en svær kunder bueno kake!! Det må til.

8 kommentarer
    1. Kan ha noe med kostholdet ditt å gjøre. Du har jo nevnt at du går på kostplan. Men merker også selv at jeg er trøtt hele tiden

    2. Er sikkert mangel på vitamin D, veldig mange blir mer søvnige på høsten og får litt den typiske «vinterdepresjonen» som følge av vitamin D mangel 🙂 bare å kjøpe noen på apoteket så får man mer energi igjen!

      1. Alle som kommentere dritt har ett meningsløst liv, men det viste du jo sia du la igjæn enn sånn kommentar <3

    3. Du har så fint hår, kprdan får du så langt og fint hår egn ? 🙂 Nån ækstra produkta du bruke og isåfall ka hete dæm ? 😀 <3 Får man kjøpt dæm hos frisør ? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg