TÅRER OG ET STORT SAVN MØTTE MEG I OSLO

Beklager så mye for at jeg ikke fikk ut et eneste blogginnlegg i går, en sjelden gang i blant har det seg slik at jeg ikke har mulighet og den sjeldne gangen var i går. Dagen i går startet tidlig på morgenen da jeg måtte hive meg på flyet og komme meg til riktig plass! Jeg er nemlig i Oslo og det føles ut som en evighet siden jeg var her sist. Tidligere har jeg skrevet et innlegg om Oslo og hvor mye jeg liker meg her. Denne gang har jeg blandet følelser over byen og kjenner både en glede med å være tilbake, men også en sorg. I 2018 var det ufattelig mye som skjedde her i Oslo for min del. Det var alt fra innspillinger til eventer, gjensyn med deltagere og møte med nye venner, denne gang er det ikke slik og det er da man først merker hvor mange fantastiske minner man sitter igjen med i denne byen. Da jeg ankom flyplassen i går fikk jeg skikkelig vondt i magen og en tåre falt ned over kinnet mitt. For litt mer en ett år siden dro jeg alene til Oslo på denne tiden for å møte crewet til Paradise Hotel hvor turen deretter gikk videre til Mexico. Jeg syns det er merkelig og litt rart å skulle sitte her i byen dette året og ikke dra videre.. merkelig det der. 

Akkurat denne turen til Oslo er svært travel å det er fryktelig mye som skjer. I går kveld var jeg på et event sammen med Fitline, jeg møtte mange nye mennesker, samtidig som jeg fikk litt kvalitetstid med familien min. I dag skal jeg jobbe videre med et par ting før jeg i morgen skal møte en annen blogger! Vi skal nemlig bestille en tur sammen og jeg kan ikke si mer en at jeg gleder meg noe så sinnsykt til å få turen bestilt og se frem til å gjøre noe med livet mitt. Turen avsluttes med et par møter før jeg drar hjem igjen og hjemme skjer det også en del. Dere skal selvfølgelig få vite mer om alt dette etter hvert. Jeg håper at dere får en ellers fin søndag!
 

Se så koselig det er her! Snø, kaldt og skikkelig vinter, ikke helt det samme som hjemme i Stavanger.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg