TÅRENE TRILLER

Har noen av dere opplevd å gråte helt random? Enten av tanker dere har, redsler, noe dere ser eller opplever som treffer dere? Dette skjer nemlig meg veldig ofte om dagen. Det er ikke det at noe har skjedd eller at jeg ikke har det bra, men alt treffer meg. Jeg begynte å gråte da jeg så på skal vi danse.. 😂 Jeg gråt da jeg tenkte på mamma i går. Det har skjedd så mange ganger i det siste og det gjør meg veldig oppmerksom på at jeg må gjøre noe med det.

For det første har jeg vel innsett at det er lov å vise følelser, det er fint og veldig deilig å få ut. Samtidig har jeg også innsett at bekymringene mine tar litt vel overhånd og det går også fint til en viss grad, men ikke så mye som har opplevd det i det 

Det er ingen tvil om at jeg er redd for å miste de jeg er glad i, og denne redselen kom ekstremt mye hos meg etter at mamma ble syk. Jeg har også møtt min store kjærlighet, Henrik, som jeg er livredd for. Jeg er redd for å miste han, men spesielt på grunn av sykdommer eller ulykker og det er så ubehalig.

Selv om jeg har fått ukontrollerte tårer i det siste, så er jeg også veldig lei. Det er greit til en viss grad som jeg skrev, men jeg er nødt til å slutte og bekymre meg, heller ha det gøy og tenke positivt! Dette vet jeg skal gå om jeg snur de tankene på lik linje som jeg har snudd de negative tankene om utseende mitt. Det har hjulpet veldig mye å tenke positivt, handle positivt og oppsøke positive ting. Jeg krysser fingrene og håper at det hjelper å endre tankegangen her fordi det er kun meg det står på og jeg er bare sååå lei av å gråte, hahaha.. om det gir mening. Det kan jo hende jeg er rar også, men jeg vet ikke😂hm.. jeg måtte bare få det ut fordi jeg vet det er en helt vanlig følelse, men når det blir for mye av det blir jeg sååå lei av det. Og nå vil jeg bare fokusere fremover på det positive.

2 kommentarer
      1. Turid
        En trenger faktisk ikke være gravid for å ta lett til tårene…… det kan være mye som vi ikke vet om, som Ingrid ikke har interesse av å fortelle om, det er faktisk enkelte ting vi skal holde oss som følgere god for å stille spm om eller kommentere på……

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg