TANKER RUNDT FARMEN KJENDIS

Jeg tenkte at jeg kunne gi dere en liten oppdatering rundt følelsene og tankene min angående farmen kjendis nå som det går på tv skjermen. I skrivende øyeblikk sitter jeg igjen med ufattelig mange tanker mens jeg sitter godt tilrette i sofaen hjemme. Jeg var tross alt hjemme da Erik var på innspilling.. det er merkelig å se tilbake på. Jeg husker enda hvor mye jeg tenkte på han og alt som skjedde der inne. Litt misunnelig var jeg, men herregud for en mulighet han fikk – definitivt noe man aldri kan takke nei til. Det jeg kjenner aller mest på er at det er rart å se ekskjæresten min på tv-skjermen og denne gang i en annen setting en Paradise Hotel – og uten meg. Jeg må svelge en del minner og sorg akkurat nå fra den tiden. Det er ingen tvil om at det dukker opp et stort savn, da jeg kjente at jeg trengte han mest på den tiden. Rett før han sjekket inn fikk mamma kreft beskjeden (med spredning) og ting var tungt. Videre nå er jeg nødt til å prøve og se det fine med det, det er jo gøy å se hva de gjorde i det minste. Jeg kommer også til å se hver eneste episode! Klarer dere å gjette hvem jeg heier på? Martine og Erik(!!).

Hvem heier dere på? Jeg er spent på om vi heier på de samme. 💕

11 kommentarer

Siste innlegg