TANKER OM KJÆRLIGHET, SYKDOM OG USA

💭 Jeg orker ikke å bli syk for andre gang på under to uker, er det mulig?! Argh.. Jeg får rulle meg godt inn i dynen i natt og prøve å få meg en god natt søvn, for i morgen har jeg en travel dag i vente.

💭 Altså hjertet mitt dør. Jeg har ikke ord på hvor mye jeg gleder meg til å få besøk i helgen! Det kommer nesten til å bli trist med tanke på at jeg ikke har sett dette menneske på lang tid (et par måneder) – noe som er utrolig synd da vi står hverandre nært selv etter flere oppturer og nedturer. 💕

💭 Akkurat nå ligger jeg å trykker tungen min opp i hullet hvor visdomstannen min var og gud så ekkelt det er.. (haha). Har dere noen gang tenkt over hvor ekkelt det er at tennene våre skviser seg en egen plass helt i hjørnet? hvor det samler seg matrester og litt av hvert. Jeg har forresten sett et bilde en gang da det var en person som fikk tenner i ganen inni munnen.. altså hvor sykt er ikke det? Jeg føler meg som et lite barn her jeg sitter å stikker tungen min der tanna var, usch.. 

💭 Når skal egentlig hullet der hvor visdomstannen lå gro igjen og slutte å blø? Det er skikkelig irriterende og jeg kjenner enda blodsmaken i munnen.

💭 Om nøyaktig en måned i morgen drar jeg til Oslo for også dra videre til USA!! Fy søren, det er så sykt det. I can`t wait. Gjett om jeg skal feste, shoppe og ikke minst spise så sinnsykt mye god mat inkludert junk food? Gleder meg.

💭 Hvilken farge skal jeg ha på neglene mine imorgen? Tenk at jeg ikke klarer å tenke over noe mer spennende eller viktig som samfunnsproblemene eller politikken som foregår akkurat nå, men negler av alle ting. Hode mitt er helt tomt og det eneste jeg klarer å tenke på er de tingene jeg skal gjøre dag for dag. Takk Gud for at det finnes kalendere og mobiler som gjør det mulig for meg å huske alt som skjer.. *avhengig.

💭 Jeg craver jordbærmelk, ah, det er så deilig! De aller fleste drikker sjokolademelk og ja – jeg er en av de, men noen ganger craver jeg virkelig jordbærmelken fra Tine. Jeg vurderer å stikke på butikken for å kjøpe meg en nå! Skal, skal ikke??

💭 Jeg savner å være dj.. ikke at jeg har gjort det så mye, men helt ærlig, det er kjempegøy! Jeg vil bli flinkere og da er jeg nødt til å ta tak i det og gjøre noe med det.

💭 Akkurat nå har jeg lyst på en kjæreste jeg kan reise verden rundt med, ha det gøy sammen med og bare være glad i den personen, helt enkelt.

💭 En siste ting før jeg drar på butikken og kjøper jordbærmelk. I morgen kommer jeg til å skrive et personlig innlegg om hvordan jeg opplevde kjærlighetssorg og hvordan jeg klarte meg etter utroskapet! Dette sier jeg til dere slik at dere vet en av innleggene dere kan forvente å se i løpet av morgendagen.

Vannrett linje laget med Autoformat og bindestrekVannrett linje laget med Autoformat og bindestrek

kl: 21:40 – Dette innlegget ble skrevet for en halvtime siden og jeg har fått tak i både jordbærmelk og en varm dyne! Nå skal jeg sette på Netflix og chille litt, vi sees.

5 kommentarer
    1. Veeel, jeg trakk visdomstanna mi i 2016, og har fortsatt et hull der. Eller, det er ikke et hull lenger, mer som en slags grop, og jeg kjenner godt at det er noe som mangler. Heldigvis har tannkjøttet grodd igjen, så det kjennes ikke ekkelt ut, bare veldig rart.

      Krysser fingrene for at du ikke blir syk, og at resten av uka di blir fin <3

    2. Kan du lage et innlegg med tips til hvordan komme seg videre etter et forhold og hvordan man kan klare å bli sammen med noen andre?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg