TANKER OG TING SOM HAR SKJEDD DEN SISTE TIDEN

TANKER:

💭 Jeg er stolt over meg selv noe jeg har stor grunn til å være. Bloggen ligger høyere oppe på topplisten og jeg er føler at den jobben jeg legger ned i dette endelig begynner å vise resultater, det at flere har lyst til å lese bloggen min gir meg enda mer motivasjon til å blogge, spesielt om ting dere har lyst til at jeg skal skrive om. Derfor, kom gjerne med tips(!!)

💭 LA! Hver dag tenker jeg på LA! Tenk at jeg skal få en drøm til å gå i oppfyllelse. Jeg har aldri vært i USA før og det nærmeste jeg har vært landet var da jeg satt på flyet på vei ned til Mexico. Jeg husker enda da jeg flyttet blikket mitt over til skjermen og så på kartet som viste at vi var over USA. Skulle bare tatt meg en liten svipptur innom istedenfor å dra rett til Mexico.

💭 Hvor heldig er ikke jeg som har en mamma som holder seg i god form selv med en alvorlig sykdom?! For flere måneder siden så livet mitt nokså mørkt ut.. Månedene gikk og her sitter jeg med en mamma som nyter livet og som føler seg frisk.

💭 Jeg savner å ha en kjæreste! Når skal jeg trives med å være singel? Aldri. Jeg kommer faktisk aldri til å like singellivet, jeg er avhengig av å ha noen der, noen jeg bryr meg ekstra mye om og som jeg kan gi min kjærlighet til.

💭 Jeg kommer ikke over hvor provoserende julelåten til Frank Løke er! Dersom noen i det hele tatt setter på sangen rundt meg er de nødt til å skrue den av. Uff.

 

TING SOM HAR SKJEDD:

💭 I dag var jeg sammen med Wenche som dere kanskje tidligere har sett i en del av YouTubevideoene mine på et viktig og spennende møte. Dere får selvfølgelig vite mer om dette etter hvert. Jeg kan gi dere et lite stikkord: døden. Uff, ser nå at det virket mystisk og trist, men det er faktisk veldig spennende og vi gleder oss til å vise dere dette.

💭 Instagrammen mitt har blitt verified and I`m so happy!

💭 Jeg hadde en en skikkelig god treningsøkt i dag og det aller beste med treningen er at jeg begynner å merke forskjell, samtidig som jeg klarer å løfte mer i vekt. Jeg blir sterkere, dere! Om noen måneder er det ingen som har lyst til å møte meg i håndbak/armbakk – jeg vinner uten tvil.

💭 I helgen satte jeg, mamma og pappa av tid til å pynte huset klart til jul. Det er seriøst en av de koseligste kveldene jeg har hatt på lenge, bare synd at julen er gang i året.

💭 HALLO, jeg har endelig prøvd mochi og jeg vet at dere helt sikkert tenker “hva er det?”. Mochi er en japansk matrett laget av kleberis med is inni. Det ser ut som små baller og de smaker så utrolig godt. De finnes i flere smaker og man kan få kjøpt de i en del Meny butikker i landet, ellers selges de som regel i store godtebutikker. I Stavanger kan man finne de i godtebyen. Dere må prøve disse, men husk at de er skikkelig seige, derfor anbefales de IKKE til små barn da de kan sette dem i halsen..

4 kommentarer
    1. Så fint innlegg Ingrid <3
      Kan du lage en sminkevideo eller et innlegg om dine sminkerutiner?
      Håper du får en fin uke <3

    2. leste at venninnen din helene er med på frank løke sin julesang og at hun ville at du skulle bli med på den

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg