TANKER FØR LEGGETID

💭 Jeg trenger å reise for å oppleve noe nytt og slappe helt av. Det er noe med kalde Norge i vinterstider som er utrolig koselig, men som også gjør meg lettere syk med influensa og veldig ensom på en og samme måte. Hvert år på denne tiden blir jeg syk og det er fryktelig irriterende. Alt jeg har lyst til er å dra bort og nyte livet en ukes tid sammen med kjæresten min og gode venner, det hadde vært deilig det.

💭 Når det kommer til julegavene i år har jeg bestemt meg for å kjøpe akkurat det familien min ønsker seg. Jeg har dritlyst til å gjøre folk glad gjennom gaver også, er det merkelig å si? Jeg føler aller er sånn i mot det og mener at opplevelser og det å være sammen er det beste og det er jeg helt enig i, men hvor gøy er det ikke å få ting man ønsker seg også? Det er så typisk mamma og si “snille barn”, men jeg er jo snill.. så står jeg der da.. hvert år og ikke aner hva jeg skal kjøpe, derfor kommer jeg til å tvinge ut et svar for å glede dem.

💭 Det er litt vondt å tenke på at Henrik og jeg ikke skal feire jul sammen i år. Da han kjøpte huset sitt lovde han familien sin å feire i sitt eget hus og faktisk ha julen hjemme. Det er noe jeg syns er dritkult og jeg ville så gjerne ha vært med, men jeg har også mer lyst til å være hjemme sammen med min egen familie! Det kommer jo til å gå bra, men det er bare den gode følelsen sammen med han jeg kommer til å savne og det gruer jeg meg faktisk til.. han er jo bestevennen min og jeg elsker å være sammen med han, spesielt på slike høytider.

💭 Nå som jeg er syk merker jeg hvor drittlei jeg er av å ligge hjemme i sofaen. Derfor krysser jeg fingrene for at jeg er frisk som en fisk i helgen og kan nyte lørdagskvelden sammen med Julie og Ina! Jeg har godt av å komme meg ut litt og finne på ting med jentene også.. det blir fort mye Henrik i hverdagen, men det er også fordi jeg elsker å være sammen med han.

💭 Noen ganger kjenner jeg at tankene om enkelte bloggere renner over. Som å blande seg inn i andres forhold, der går virkelig grensen. Uansett hva man vet om enkelte saker syns jeg ikke at man indirekte skal få frem hva enkelte har gjort (som man egentlig ikke har noe med) – også ha vært “bestevenn” og dratt på reise med denne personen noen uker før. Det er så ekkelt og virkelig en grunn til at man står veldig alene og uten venner..

💭 Tankene om å dele resten av livet med Henrik er svært sterke og nesten hver eneste dag kribler det i magen fordi jeg er så glad i han og føler meg som verdens heldigste. Vi kan se på hverandre og smile mens begge to stråler av glede. Kleint? Jepp, men vi er bare så utrolig glad i hverandre og det kan ingen ta fra oss. 

4 kommentarer
    1. Du er såååååå dobbeltmoral altså. Snakker om å henge ut andre når du selv har gjort det gang på gang. Du er ikke mye bedre selv.

    2. Huff, merker godt at du snakker om folk for å gossippe! Så pröver du å pakke det inn…. veldig lett å avslöre…. Huff!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg