TANKER DEN SISTE TIDEN

💭 Jeg blir rørt av å lese gjennom en del kommentarer på bloggen og noen ganger tenker jeg svært mye over hvorfor jeg ikke setter mer pris på dette samtidig som jeg burde drite i all hatet. Takk til dere som er der for meg og som støtter meg hver dag.

💭 Dere vet at jeg skal til LA i sommer? I går ble vi ferdige med å bestille alt vi manglet til turen og nå gjenstår det kun å planlegge hva vi har lyst til å finne på i LA. Herrreguud som jeg gleder meg! Jeg har ikke ord. Det kommer til å bli sjukt, jeg kjenner også at jeg gleder meg til å dra på ferie med venninnene mine hjemmefra og bare de.

💭 Den siste tiden har jeg tenkt veldig mye på de som står meg nært. Venninne mine, familien min og andre mennesker. Hvordan har de det? Hvorfor er jeg ikke like flink til å lytte og forstå dem. Det skremmer meg at jeg har vært så langt nede at jeg ikke har fått med meg hva som foregår i livene deres eller tatt meg tid til å høre med dem oftere. Venner er noe man absolutt burde prioritere og sette pris på. Uten vennene mine hadde jeg ikke klart meg gjennom det siste året og det viser hvor langt nede jeg har vært i perioder, selv om jeg ikke er så flink til å beskrive det eller snakke så mye om det til de som står meg nært. Det er vanskelig å påføre mennesker som selv har det vanskelig med mine problemer, det klarer jeg ikke. Vennene mine stiller opp for meg, bryr seg om meg og passer på at jeg har det bra, men hva har jeg gjort? Fremover kommer jeg til å gjøre noen store endringer her, fordi vennene mine betyr svært mye for meg og jeg føler meg heldig som har så gode venninner.

💭 Det er mye som skjer i livet mitt for tiden og det jeg tenker oftest på er å finne utav hva jeg ønsker å gjøre med livet mitt fremover. Skal jeg studere igjen? Burde jeg flytte? Det er så mye og så store forandringer som kommer til å ta plass i livet mitt, men jeg liker det og gleder meg til å se hva som skjer.

Sminkefri (-vipper) og er egentlig glad på innsiden! Veldig glad.

💭 Snuuus. Jeg tenker på dette hele tiden og hver eneste dag vurderer jeg å slutte. Har dere noen tips til hvordan man kan slutte? Eller kanskje jeg burde ha en challenge/utfordring rundt det? Jeg aner ikke og jeg trenger virkelig deres hjelp!! Klarer det absolutt ikke alene. Dårlig? jeg vet.

💭 Jeg er heldig som har møtt så sinnsykt mange fantastiske mennesker det siste året! Tenk at en av disse ble min aller beste venninne, Julie. Det er nesten uforståelig og hadde det ikke vært for at jeg dro til Mexico januar 2018 hadde jeg heller aldri hatt henne i livet mitt nå for å være helt ærlig. Det er sykt å tenke på.. så mange tilfeldigheter i livet som kommer med noe godt også.

💭 Har dere sett heimebane på NRK? Jeg døøør. Hver dag går jeg i spenning og venter på en ny episode, hahaha! Det er så spennende og jeg digger at det er en kvinne som er trener, likestilling hvor? hehe. Deilig å se på! Så om du kjeder deg anbefaler jeg at du sjekker ut Heimebane på NRK, det er også gratis å se på om noen lurer.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg