TANKER DEN SISTE TIDEN

Reklame | NELLY

💭 Jeg får helt nok av at treningssentrene enda er stengt. Det er så jævlig kjipt og jeg merker hvor vanskelig og dyrt det er å få tak i både stenger, vekter og tilbehør man ellers finner til en ganske så ok pris! Noen ting må man bare finne seg i og jeg har full forståelse for at det er slik, men det suger virkelig.

💭 Uansett hvor jeg går eller hva jeg ser om dagene popper det opp barn, unger, babyer, mennesker som vil at vi skal ha barn, noen som sier at jeg hadde kledd å vært en mamma.. hm, jeg blir helt utav det og kjenner at jeg gleder meg veldig mye til den dagen eventuelt kommer, men det er dessverre ikke helt enda altså! Vi får smøre oss med tålmodighet og helle leve her og nå.

💭 Det begynner å stige i dødsfallene rundt omkring av corona-viruset og dette kjenner jeg er ganske ubehagelig og trist. Hvor kom egentlig dette viruset fra? Er jeg gal om jeg tror det er et viruset oppfunnet av mennesker? I dont know, men det skremmer meg og endelig føler jeg at folk tar det på alvor, men fortsatt er det sjukt. Vi får krysse fingrene for at ting blir bedre med tiden og at folk vi kjenner inkludert oss selv har det bra om dagene. Det har jeg i hvert fall – og jeg er ikke så fryktelig redd som jeg kan uttrykker meg for, men jeg tar det på alvor, holder meg mest mulig hjemme og finner glede i mange nye ting jeg ikke har gjort tidligere, som det å rydde hjemme og slikt, haha! Det er deilig det også i blant.

💭 I dag skal jeg bake noe, om det er boller, rundstykker, what so ever. Jeg må bake og får det virkelig ikke ut av hode! Alle baker om dagene og jeg blir jo fristet i hjel overalt på sosiale medier. Det virker som å bake er noe de fleste bruker tiden sin på i karantene i hvert fall og gud som det frister. Har dere noen tips (helst med oppskrift) på noe digg jeg burde bake i dag?😍

💭 Jeg klarer ikke å la være med å skryte av Henrik og av oss to sammen! Jeg er så takknemlig for at jeg møtte han, for at vi flyttet inn sammen for snart ett år siden og at vi i dag er bestevenner og samboere. Han er alt jeg kan drømme om og jeg gleder meg så utrolig mye til alt vi skal gjøre sammen i fremtiden. Jeg tenker faktisk på han hver dag, får fortsatt sommerfugler i magen, klisje? Jepp.. jeg kan sitte å se på han og smile for meg selv og vi får latterkrampe nesten hver eneste dag fordi vi har det så morsomt sammen. Jeg tror og håper at jeg er det samme for han også, jeg vet jo det. Vi er flinke til å si fine ting til hverandre og det er noe jeg vil råde dere også til å gjøre fremover. Bli flinkere til å fortelle at du er glad i de personene du er det i! <3

💭 Hvorfor er det slik at magefølelsen min i de aller fleste tilfeller stemmer? Nå nettopp skulle jeg kjøpe noen vekter, magefølelsen min sier at noen andre akkurat kjøpte de og hva stemte? Jo magefølelsen. Jeg hater det der.. det føles nesten ut som jeg kan spå min egen fremtid ved å kjenne så sterkt på den magefølelsen. Detter skjer meg ganske ofte og noen ganger skremmer det meg. Opplever dere slikt ofte?

💭 Jeg netthandler og shopper meg gal i disse tider jeg!! Hva skal jeg gjøre? Hahaha. Klær hit og klær dit.. og skapet er helt bombardert med klær som ikke får plass i hyllene. Jeg sitter å ser på nettsider og plutselig dukker det opp piercinger, smarte løsningsting, planter, interiør, treningsting, bla, bla og bla. Uansett, jeg kom over at Nelly har opp til 70% rabatt på dritmye fint!! Altså nesten alt som er på rabatt er klær jeg bruker hver eneste dag og som jeg har i garderoben min. Klikk HER for å komme direkte inn til salget.

💭 Jeg er livredd for å miste musklene mine, herlighet det skal bli deilig å komme ordentlig i gang med trening igjen! Det gledes så sjukt mye og vi er snart i mål, woopwoop.

8 kommentarer
    1. Jaaa, opplever svært ofte at magefølelsen stemmer. Jeg har veldig sterk intuisjon, og vet ofte hva folk tenker… Og ofte når jeg tenker på et menneske, ser jeg de rett etterpå. Og hvis jeg syns et menneske ligner på noen, ser jeg den personen den lignet på! Nesten litt skremmende… <3

    2. Intuisjonen til alle mennesker er sterk. Problemet er at veldig mange sliter med å skille intuisjon og sinnet sitt. Intuisjonen din har som regel alltid rett og den er koblet til noe som heter “pineal gland” som befinner seg i hjernen. I den spirituelle verden blir det kalt “The Third Eye”. Fortsett å legg merke til intuisjonen din og følg den! Eller spis sunt og fortsett å spre positive meldinger til omverden!
      Ha en strålende kveld og måtte alle dine ønsker vise seg 🙂

    3. This virus IS HUMAN MADE!!! Ingen tvil om det. Det er for å avlede oss fra hva som virkelig foregår bak kulissene hos de som “troner”. Og den verden som vi engang kjente kommer aldri tilbake. Alt vil endre seg, alt kommer til å kollapse – men det er viktig å ikke la seg påvirke negativt. Alt for en grunn. Always.

      Ha en fin dag og fortsett å følg magefølelsen/intuisjonen din ♥️

    4. Corona viruset kommer av mat-tradisjonene i Kina. Hvor de spiser levende dyr og får farlig virus. Corona virus kom av at de spiste levende flaggermus

    5. Sunn kildekritikk og mindre konspirasjonselskende mennesker er hva denne verden trenger nå! Dette viruset er IKKE menneskapt, man VET hvor og hvordan det har oppstått…. På lik linje som SARS, MERS, fugleinfluensa og svinrimfluensa. Vi kommer oss gjennom dette ♥️. Å spre hysteri kommer en ingen vei med, noe jeg ser at mange gjør (ikke du Ingrid).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg