TANKER AKKURAT NÅ


💭 Jeg er så sjukt gira på å vise dere hva jeg skal overraske Henrik med om et par uker! Håper at vi får en fin tid sammen der og skape nye fine minner.. det er jo litt vanskelig å reise langt, men et lite stykke skal vi i hvert fall bort herfra. Jeg syns at det er fint å kunne gjøre noe spesielt sammen en gang i blant for å ta vare på kjærligheten og tilbringe tid sammen med den man er glad i. Også vet jeg at han trenger det og at han fortjener det <3 Det gjør det ekstra kjekt å glede han da.

💭 Det er en ganske stor avgjørelse som må tas hver øyeblikk og jeg tisser nesten i buksene. Jeg vet faktisk ikke 100% sikkert hva jeg skal gjøre, om jeg tørr å gjøre det, kommer det til å bli kaos og mye mer. Poenget er vel at jeg er redd for å ta feil valg ettersom det kan få store konsekvenser. Det er ikke noe gøy, men så tenker jeg noen ganger at man må tørre å prøve nye ting her i livet. Beklager for at jeg snakker veldig innviklet her, men jeg får ikke lov til å si noe om det før det nærmer seg!! *HYYL😥

💭 Endelig har Henrik og jeg begynt å game Fortnite, hahaha! Vi har noen venner som spiller det en del og som har prøvd å få oss med i all evighet, endelig har vi prøvd det ut og det er faktisk ganske gøy! Det er også noe vi kan gjøre sammen i blant, så lenge det ikke blir for mye og at vi ender opp som to svette gamere her i stuen.. hjelp.

💭 Jeg er så sjukt klar for å få meg en leilighet snart, det er bare så dritt at jeg må spare alt på egenhånd og at vi mest sannsynligvis ikke går inn sammen i leiligheten!! Likevel blir det drit spennende og jeg gleder meg til å ta ett steg videre inn i voksenlivet og skaffe meg noe eget på boligmarkedet.

💭 Er det ikke rart at jeg sitter hver dag og håper at det skal komme ut en ny episode av podden til Lene Orvik! Jeg elsker den podcasten så sinnsykt mye og jeg elsker at hun er så åpen om forholdene sine og velger å dele. <3

💭 Etter to dager fri fra bloggen merker jeg at jeg savner å dele ting med dere, selv om det har vært deilig så er det uvant og litt dumt å ikke dele syns jeg. Det er noe med å dele som gjør at jeg føler at jeg får en indre ro og litt terapi? Gir det mening? Det er bare godt å få ting ut av og til!!

💭 Jeg har sluttet på p-pillene mine for å endelig få kontroll over menstruasjonen min. Det har vært et problem for meg lenge og jeg har hopper over mensen så mange ganger nå at jeg ikke aner når jeg egentlig skal få det hver måned og det liker jeg ikke. Jeg har jo lest og hørt at det er sunt å ha mensen av og til og ettersom jeg også vil ha barn med tiden er det fint å få kontroll på de sakene der.. tenker jeg!

20 kommentarer

Siste innlegg