TANKER

💭 Jeg syns helt ærlig at det er deilig nå som regnet er kommet tilbake igjen.. merkelig nok! Er det noe jeg elsker er det varme og sol, men det har nesten blitt for varmt hjemme i huset og jeg har slitt med å sove godt om nettene ettersom vi faktisk ikke har aircondition.. hadde jeg vært i syden hadde jeg elsket varmen og det har vært deilig noen dager, men det er også litt godt nå som det er kjølig på soverommet igjen(!!).

💭 Håret mitt vokser som bare det for tiden jeg skal ærlig innrømme at det er sinnssykt deilig. Det er en så stor del av hvordan jeg føler meg og hvor komfortabel jeg er med meg selv, så den dagen det er langt igjen ser jeg virkelig frem til.

💭 Er det rart at jeg har så ufattelig lyst på barn allerede nå? Jeg føler mange skriver at de elsker singellivet uten kjæreste og barn, reise på ferier uten barn, oppleve ting sammen uten barn og alt livet generelt gir oss (uten barn), mens jeg er litt der at jeg har lyst på barn. Det er så sjukt fint og jeg vet at jeg kommer til å ha en stor glede av det! Også føler jeg mange mener at man da ikke kan gjøre de samme tingene lengre og det tror jeg på, men jeg tror også at man kan gjøre ekstremt mye kult selvom man har barn også med barnet! For meg er det i hvert fall en kjempefin tanke og noe jeg virkelig ser frem til en vakker dag!

💭 I det siste har jeg tenkt mye på hvor jeg skal kjøpe leilighet.. blir det Bergen eller Stavanger? Hvor burde jeg kjøpe ettersom jeg ikke skal bo der selv, men leie ut (forhåpentligvis).. tankene spinner og selv tror jeg det beste er å kjøpe i Bergen slik at jeg kan bo der om jeg må og slik at jeg er nært det om det skulle skje noe eller om jeg skal pusse opp osv.

💭 Treningen går så jævlig bra for tiden dere! Det er deilig og jeg elsker at jeg finner en så stor glede i å trene, pushe meg selv, få resultater og ikke minst kjenne litt på spenningen og konkurranseinnstinktet igjen! Jeg vil jo løfte mer og mer, jeg elsker den følelsen der jeg tar en ny pr! Alt det der gir meg så mye glede og jeg digger det.🙏🏽

💭 Jeg har vel sagt en gang tidligere at jeg ønsker meg en hund! Det er en tanke som står sterkt i hode på meg, likevel er jeg litt redd for å få meg en – jeg vet ikke hvordan de oppdras ettersom jeg aldri har hatt en hund tidligere! Jeg tror også at det er noe jeg hadde hatt godt av og at den hadde hatt det fantastisk hos oss, men det er skummelt.. hjelp. What to do?

3 kommentarer
    1. Hei 🙂 Husker du skrev for litt tilbake at du var på et spennende møte med nr1 fitness. Har du inngått et samarbeid med de?

    2. Har alltid lurt på hvorfor du skal kjøpe deg egen leilighet istedenfor å kjøpe deg inn i huset til Henrik som du allerede bor i?

    3. Hvis du har lyst på barn nå, så kjør på. Ikke la noen overtale deg til å vente. Mange venter for lenge. Lykke til:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg