SYKESTE BEACH CLUBEN JEG HAR SETT

📍OMNIA BEACH CLUB

Fysøren, ta dere et øyeblikk og bare nyt bildene. Jeg er faktisk målløs og sinnssykt overrasket over hvor enormt fin en beach club kan være. Omnia er ranket som den fineste og beste beach cluben i Indonesia, det er sjukt!!! Men også veldig forståelig. Da vi kom inn på selve beach cluben ble vi sjokkert. Vi sto bare det og så oss rundt flere ganger, jeg kødder ikke. Beliggenheten er vill og det kan dere også se på bilde under som viser utsikten! Herregud, jeg er så glad for at vi valgte å dra dit. 

Jeg vet ikke om dere har hørt om Felix Jaehn? Uansett, han begynner å bli en veldig stor dj i verden og har blant annet sangen «cheerleader». Han spilte på cluben den dagen vi var der og stemningen rett etter solnedgangen var sjuk. Jeg har ikke annet å si en at dere MÅ dra dit dersom dere skal eller er i Bali. Det vi fikk høre var at Omnia i utgangspunktet er svært kjedelig når det ikke er eventer der, heldigvis dro vi en dag det skjedde noe og det angrer vi ikke på! For første gang fikk jeg også smakt kokosnøttmelk? Eller hva det heter.. hahaha, det smakte faktisk veldig godt. Kan godt hende de mikset den med noe annet, jeg aner ikke.

Se så stilig da! Vi fikk drikken oppi slike kokosnøtter.

Skjønner dere nå hva jeg mener med en sjuk beliggenhet og utsikt? Fysøren som jeg savner dette.. ligger faktisk i skrivende stund og drømmer meg bort. Gjett om jeg skal tilbake hit en dag? Hell yeah. Forresten, legg merke til hvor lyst håret mitt har blitt!! For kanskje 3 måneder siden var det mørkebrunt og nå har det falmet i solen! Syns dere jeg skal farge håret mørkebrunt igjen?

16 kommentarer

Siste innlegg