SVARER PÅ SÅRENDE KOMMENTARER

Jeg har først og fremst lyst til å be om en unnskyldning dersom jeg har støtt noen med enkelte av blogginnleggene mine, og grunnen til jeg sier det er fordi jeg har fått en del sårende kommentarer i det siste som har gått ut over meg og såret meg veldig. Det har aldri vært meningen at noen der ute skal bli provosert fordi jeg deler mine erfaringer, redsler om celledelingen min, tankene mine også videre, listen er lang. Jeg deler fordi jeg ønsker å dele alt i livet mitt med dere, ikke bare det som er positivt, men også negativt, fordi det er slik livet er, det er realiteten.

Det er langt i fra alle kommentarer som er sårende, ekstremt mange er støttende og de har betydd evig mye for meg i disse dager, virkelig.

Men, det har også kommet en del sårende komme tarer om forholdet mitt til Henrik, om at jeg clickbaiter, overdriver dette med celledeling og mye mer. Jeg har ikke lyst til å være den personen, men jeg har delt ting slik jeg har følt på det og slik ting er for meg. Det betyr ikke at det er slik andre opplever ting og da er det noe drit når flere oppfatter meg feil!  Jeg har ikke vært i topphumør om dagene og har egentlig valgt å bare se bort ifra alle de negative kommentarene og fokusere på det positive fremover! 

Jeg går ikke inn på enkelte kommentarer her, men om dere vil lese hvilke kommentarer jeg snakker om kan dere se på alle de nylige innleggene mine og se! Så vet dere..

Nå vil jeg lukke den døren og fokusere på det som gjør meg glad og prøve å tenke gjennom hvordan jeg formulerer meg, fordi jeg har aldri ønsket å provosere dere eller skrive noe som er feil, slik jeg oppfatter noen gjennom kommentarene.❤️

10 kommentarer
      1. Og så da?? Plager det deg?? Vis hun har lyst å være fin på håret og vise sin kjærlighet til Henrik, og så??? Det har jeg og lyst til, være fin på håret og vise kjærlighet til min mann, og det gjør jeg hver dag! Føler meg fin på håret og viser det både når jeg er ute, på jobb, butikken, ja overalt!! Viser kjærligheten til min mann overalt! Dette er en blogg om livet, hverdagen. Vis det plager deg og alle andre, innholdet- ja så slutt å følg da! Vertfall slutt med alle disse negative dritt kommentarene som både du og alle andre drittunger slenger av seg.. Herregud altså, dere skal nå kommentere alt på denne bloggen så j…. negativt!!

      2. Martine
        Tror du skal se litt på deg selv jeg før du i det hele tatt kommenterer….. sånn oppgulp er bare bortskjemte drittunger som skriver

    1. Bare slutt med Clickbait så skal du se det går bra. Å bruke Clickbait er provoserende. Bare slutt med det. Du gjør det veldig ofte .

      1. Og du tror du er så mye bedre, hjelpes meg for en drittunge du er….. tåler du ikke det Ingrid gjør på sin blogg så slutt å følge henne……

        1. Hvor gammel er du egentlig ?
          Er det sånn du snakker til mennesker ?
          Har du fulgt med på bloggen til Ingrid så tror jeg du vet at det er mye Clickbait og det vet nok Ingrid selv også. Har ingenting imot Ingrid som person. Og ikke snakk sånn til noen neste gang ! Takk !

    2. Utrolig hvordan både voksne og unge kan ha samvittighet til å rakke ned på og bevisst såre en person ved å skrive nedlatende og stygge kommentarer. Dere velger selv å gå inn på bloggen hennes å lese om hennes liv, ingen har tvingt dere til å gjøre det. Har du ingenting positivt å komme med så la vær.

      Og for å svare på «martine» sin kommentar, dine ambisjoner kan ikke være så jævlig mye bedre enn ingrid sine, når det faktisk er du som synker så lavt å kommenterer på hvordan andre velger å leve sitt liv.
      Hvis det er det du velger å bruke tiden din på, å skrive dritt, så syns jeg synd på deg🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg