SVAR PÅ DET DERE HAR GOOGLET MEST OM MEG

Det er en evighet siden jeg googlet meg selv, haha.. *kleint. Det skal sies at det faktisk er litt spennende også, det gir meg en liten oversikt over hva folk interesserer seg for når det kommer til innholdet mitt, så da tenkte jeg at jeg kunne svare på disse tingene for dere.🙈🤍Jeg googler meg selv svært sjeldent, men nå i ettertid tror jeg det er litt lurt for å få en oversikt over som sagt deres interesser og nysgjerrighet, samtidig som jeg kan skape mer innhold ut av noen av de søkte tingene. Om dere kommer med tips til ting dere vil lese mer om tar jeg gjerne mot det! 

Noen av tingene jeg fikk opp da jeg søkte på navnet mitt på google var litt triste også, jeg er som sagt veldig ferdig med molde saken, men nevner kort noe om det også, da det var et av toppsøkene.

DIABETES
Yes, jeg fikk diabetes i fjor og har merket at dette er det mest søkte temaet på google om meg. Det er egentlig ganske sprøtt å tenke på fordi jeg føler få følger med på meg på grunn av sykdommen min, men samtidig er det kult også å se at folk er nysgjerrige.. kanskje jeg skal dele mer om diabetesen min? Hva syns dere? Det trengs jo helt klart å bli snakket mer om fordi det er så uendelig mange som har det.

ALDER
Dette kan jeg ikke forstå at alle søker på hele tiden, hahaha.. er det så spennende da? hm.. Jeg er i hvert fall 23 år og blir 24 år i januar.

HENRIK
Det er jo kjæresten min det da.. lucky me!! Jeg er nok tidenes mest stolte kjæreste, for en gutt.

KJÆRESTE
Ja, det er meg. Tidenes forholdsjente, men jeg liker det! Henrik er jo da uten tvil den gutten jeg vil gifte meg med og få barn med, så nå vil jeg bare være i et forhold med han for alltid. Helt enkelt.

PARADISE HOTEL
Dette kommer jeg aldri til å glemme. Da jeg var med på PH i 2018.. sesong 10, legende sesongen. Jeg var da 21 år og elska å feste, reise og leve. Tidenes minner! Dere kan se den på viafree nå.

HÅR
Dette har jo alltid vært et tema rundt meg. Håret mitt! Det var jo nydelig før. Jeg hadde tidenes lengste og tykkeste hår, men så knakk det.. trist. Heldigvis har jeg delt mye om det, mange tips, mange såre sider om det osv.. så da er det nok derfor dere søker så mye på det. Nå er det i vokseperioden igjen, og jeg elsker det.

INSTAGRAM
Jeg heter @ingridaguiluz der og dere kan finne siden min her.

MOLDE
Uff, kan vi glemme dette? For en sak. Heldigvis fikk han som fortjent og jeg har sett i ettertid at han har prøvd å snakke seg ut fra det og at vi liksom brøt oss inn på hotellrommet. Noe som ikke går an. Vi hadde verken nøkkelkort eller brekktang, hahaha.. han ba om at jeg skulle komme innom og da banka jeg på døra. Sånn, da var det også oppklart! Ellers hater jeg denne saken, jeg har aldri vært med på noe så ekkelt noen sinne..ever. Noen mennesker er bare crazy as fuck.

TRENING
Oh yes! Treningen har blitt en stor del av livet mitt og jeg kunne ikke vært foruten. Jeg elsker at folk begynner å søke på trening når de søker på meg fordi jeg brenner så mye for det og har bare lyst til å lære mer, bli sterkere og vise dere hele reisen og ikke minst dele alle øvelser osv. Dette er ting som tar tid og som jeg skal dele mer av, men det tar som sagt tid. Til nå syns jeg at jeg er ganske flink og det liker jeg.

9 kommentarer
    1. Du skryter og skryter over hvor flink du er hele tiden med trening. Alle forstår at det er for å heve deg eller vise deg frem. En ting er å motivere andre til å trene, men du viser kroppen din frem og skryter over den. Må du bli voksen. Du fremstår utrolig barnslig med all den skrytinga de over alt du for til i livet med det ene og det andre. Og hvor heldig du er osv. Ellers en kjempe fin blogg!

      1. Hei, du som er så misunnelig. Hun har all rett til å skryte over seg selv og kroppen sin – spesielt på sin egen blogg! Jeg synes Ingrid er en stooor motivasjon, og det er kjempegøy å se resultatene hennes. Jeg prøver å trene en del selv, og det at jeg ser fremgangen hennes gjør at jeg får mere lyst til å gi alt selv. Liker du ikke innholdet hun legger ut får du holde deg unna. Det er nok av blogger uten kropp også.

    2. Du har pratet mye om kreften til moren din. Og du har selv vært bekymret for deg selv. Her om dagen så jeg at du reklamerte for Brun og blid. Du av alle bloggere ? Ikke bare har du opplevd kreft på nært hold, din mor har nå en kul som dere ikke vet hva er også presterer du å reklamere for brun og blid. Tenker du deg ikke om? Er penger alt for deg? Skammelig . Ingen bloggere bør først av alt reklamere for brun og blid. Dere skal gå frem som gode eksempler.

      1. Unnskyld meg… men bare fordi man får en type kreft på nært hold så betyr ikke det at man automatisk tar avstand fra absolutt alt her i verden som «man kan få kreft av».

          1. Joda, men vi er mange her i verden som har nære med kreft og som har mistet nære til kreft. Hun er bare et menneske akkurat som deg og meg. Man kan ikke ta avstand fra absolutt alt her i verden(hun tar kanskje avstand fra ting «som kan» gi samme kreftform som moren har), er det noe man faktisk også lærer seg når man går gjennom sånt så er det at livet uansett er kort så det er bare å nyte hver dag

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg