SVAR PÅ ARTIKKELEN (TV2) OM MEG OG ERIK

Jeg vet ikke om dere har fått med dere artikkelen tv2 publiserte i dag angående bruddet til meg og Erik. Uansett, jeg tenkte jeg kunne fortelle dere hva som har skjedd og hvorfor de publiserte dette nå selv om det ble slutt for flere måneder siden. De aller fleste har nok fått med seg at Erik er med på Farmen kjendis, dette innebærer som regel premierefester og diverse andre ting. Da han var på førpremieren til første episode av Farmen kjendis ble han spurt om forholdet mellom meg og han, hvorfor det ble slutt og mye annet – dette er noe verken jeg eller Erik kunne noe for, men det er klart at folk er nysgjerrige. I et tidligere innlegg skrev jeg hvorfor det ble slutt mellom oss og det er klart at det er mye mer småtteri bak bruddet en det jeg skrev om.

Vi levde 2 måneder sammen (stuck) i en svær villa, uten kontakt med omverdenen, det var kun oss. Ting blir forsterket der inne og det er både positivt og negativt vil jeg si – det fine er jo at vi blir utrolig godt kjent med hverandre på kort tid, samtidig slipper vi det bryet rundt sosiale medier som Instagram, Snapchat og u name it, dere forstår. Vi hadde det veldig fint, men da vi kom hjem var jo omtrent alt tilbake slik det var før vi dro til Mexico. Oppmerksomheten tok knekken og da Erik takket ja til Farmen kjendis fikk jeg beskjeden om at mamma hadde fått kreft. Det var helt jævlig og tro meg – det var like jævlig for han som måtte dra bort da han egentlig ville være der for meg. Det som er trist med Farmen er at vi ikke fikk noe kontakt på lang tid.. de gangene jeg trengte å snakke med kjæresten min var det ikke mulig og for han gikk alt fra å være paradis til det stikk motsatte. Poenget er at det skjedde mye småtteri som gjorde at feilen man kan gjør som menneske får glasset til å tippe over og da ble det slutt. Jeg har ikke vært utro og jeg ser at det en del som tror det. Samme det, det er ikke poenget. Han trengte også at jeg var der for han, men det var svært vanskelig da jeg hadde mine ting hjemme og han sine ting..

Det er dritt å dele dette innlegget og jeg orker egentlig ikke å snakke mer om hva som skjedde mellom meg og Erik, det er lagt dødt og vi har det fint begge to på hver våres måte. Grunnen til at jeg velger å dele dette er at dere får lese Erik sin side av saken, med tanke på at jeg kun sa mitt i det ene innlegget hadde ikke han mulighet til å si noe. Dere kan lese han side og kommentarene mine til det Erik sa. Farmen var en meget stor grunn til at det ble slutt, det er det ikke noe tvil om.

Dersom dere har lyst til å lese saken og se videoen der Erik snakker om forholdet kan dere klikke her.

10 kommentarer
    1. Jeg skjønner virkelig ikke greia nå, du skrev i et annet innlegg at Erik var utro, og nå var det plutselig farmen som var greia? Du skriver også gjentatte ganger at du er helt ferdig med å snakke om Erik, men likevel så publiserer du om han 24/7, og bruker navnet hans for alt det er verdt.

      Jeg trodde virkelig dette var Erik sitt tap, men alt i alt så fremstår du bare som masete og drama for han. Det er ikke vondt ment, men du burde bygge bloggen din rundt mer enn bare paradise og Erik, de fleste kommer seg forbi dette, men du tror du kan leve på det for alltid virker det som….

    2. Nå synes jeg at du er urettferdig Maria. Det Erik sier er at farmen ødela forholdet til Ingrid, men alle skjønner vel at det ikke bare er det som er greia! Erik sier også at begge hadde utfordringer på hver sin kant etter farmen. Jeg forstår derfor veldig godt at Ingrid velger å uttale seg her. Dere har jo hele tiden presset henne til å si om han var utro eller ikke. Regner med at utroskapen kom som en følge av det Erik sier i videosnutten. Dessuten så kan ikke jeg se at Ingrid bruker navnet hans og skriver om han 24/7. Synes bare jeg skulle nevne det. Jeg følger bloggen her og ser spørsmålene dere vil ha henne til å svare på.

    3. Er egentlig ganske enig med den første kommentaren. Jeg vet ikke hvor mange ganger du har nevnt at «nå er du ferdig med å snakke om Erik osv» men nevner det i omtrent annethvert innlegg. Dere var sammen i 2-3 måneder bare? Jeg tror ikke det er såå interessant for de som leser bloggen din lenger og du burde snart skrive om noe annet enn han og paradise hvis du skal fortsette med dette.

      1. Jeg har nevnt det kanskje to ganger her på bloggen og det står jeg for. Om du ikke klarer å lese det jeg skrev, sa jeg at grunnen til jeg nevner dette nå er fordi TV2 postet det i går og jeg som en gang var i det forholdet der – har en rett og lyst til å forklare ting fra min side.

    4. Dåkke som Ikkje vil lese d ho skrive om Erik og paradis hotell, slutt å les på bloggen hennes. Det e Ingrid sin egen blogg, og kan skrive om akkurat det ho vil 😊 selv liker æ Ikkje Erik, både uforskammet og frekk osv men smaken e som baken, delt i 2 heldigvis 😊😂 fei for dåkkas egen dør før dåkke henger ut andre. eller kanskje d e misunnelse for at du Ingrid e ganske kjent å har vært me på paradis osv.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg