SVÆRT PROVOSERENDE TANKER

💭 Jeg gruer meg veldig mye til midten av august.. det er mye fordi det blir en helomvending i livet der jeg skal tilbake på skolebenken igjen. Det blir gøy å få utdanningen i boks, men det blir også veldig uvant å inkludere skole i hverdagen min igjen.

💭 I skrivende stund er jeg på et punkt i livet der jeg trives utrolig godt slik ting er ut i fra situasjonene.. det er utrolig deilig, men også utrolig skummelt. Forandringer kommer og går, noen ganger liker jeg det, mens andre ganger hater jeg det, og tro meg, jeg er redd for forandringer jeg ikke ønsker. Plis, bare la meg ha det bra slik jeg har det nå i lang tid fremover.

💭 I morgen skjer det noe jeg gleder meg så sykt mye til. Dette viser virkelig hvor sinnssykt kul jobb jeg har! For å si det sånn så tror jeg Henrik er ganske så sjokkert over hvor sykt det kommer til å bli imorgen fordi dette her gleder begges hjerter og det er også noe som kan komme godt med til dere. Såå, stay tuned. 

💭 Det har vært og er fortsatt veldig deilig å være på ferie med Henrik! Vi blir bare enda bedre kjent med hverandre og jeg er så sjukt glad for at jeg er kjæresten hans. Han er en utrolig bra gutt og hver eneste dag er en fest med han. Vi ler oss i hjel og har det egentlig bare dritfett sammen.

💭 Se hva jeg ble tagget i her om dagen.. jeg syns virkelig ikke at det der er morsomt. Etter mitt syn er dette en som virkelig har tråkket langt over streken på den typen “humor” han prøver å få frem. Det å filme seg selv hengende etter en ledning i taket som om at personen “skal henge seg” er for drøyt for at jeg skal ta på meg selvironien min og godta det. Jeg tåler mye og ser veldig ofte humoren i slike ting selv, men dette var ikke kult. Jeg vet at det innlegget om brillene var litt overdrevet, men det er faktisk noe jeg har holdt skjult og ikke vist til dere. Uansett så håper jeg at han finner noe annet å bruke tiden sin på å tulle med slike ting.

Sykt menneske.. uff.

5 kommentarer
    1. Bare si ifra om dette blir for personlig, men skal du studere på hvl eller bi??

      Enig i at det var ganske drøyt, bare ikke bry deg, det er så mange idioter i denne verden 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg