SVÆRT BILDEDRYSS FRA SOMMERDAGENE

Jeg elsker denne bikinien fra Nelly!!

Gullgutten min, Henrik <3

Hardt å begynne på an igjen med trening ja, men fy fader så deilig! Jeg har ikke ord.

En sliten gutt etter all jobbing, bading og soling.

Flere spør om oppskriften på denne: 1dl havremel, 2dl vann/melk, når det tykner tilsetter jeg 2 spiseskjeer proteinpulver vanilje (kan ha andre smaker), og 1dl vann også kok det opp! thats it. Smaker så utrolig deilig, jeg lover <3

Jeg har endelig begynt å game fortnite som jeg har blitt mast på i laaaaang tid, dritgøy.

Jeg har tatt brow lamination!!! Se så fint det ble!! Elsker brynene mine nå, så deilig å slippe og fikse dem i disse dager.

Deilig å fikse seg litt igjen også. I disse dager går jeg svært sjeldent med sminke, men det er jo dritgøy å fikse seg en gang i blant.

Har feiret denne gulljenten her, fineste Cornelia.

Jeg elsker båtturer med god stemning, musikk, venner og noe godt å flasken (glasset) hahaha. Det er noe vi gjør hele tiden om dagene.

5 kommentarer

Siste innlegg