SVÆRT BILDEDRYSS FRA DAG TO I NEW YORK

OK, dere aner ikke hvor lang tid det tok for meg å poste dette innlegget. Hotellet har nemlig tidenes tregeste wifi og for å få lastet opp et bilde tar det flere minutter. Det er så sjukt dritt når man har lyst til å få ut innlegget, men så hindrer wifien meg i å gjøre det. Jaja, uansett.. vi har det dritfett her i New York og tiden flyr virkelig i fra oss. Jeg skulle ønske at vi hadde enda flere dager til gode i og med at jeg ønsker å bli enda bedre kjent med byen. Syns dere at vi burde booke om reisen til flere dager? Jeg har små lyst. Over til noe annet, vi har gjort mye forskjellig og jeg har knipset en god del bilder til dere! For to dager siden dro vi innom egg shop som har tidenes beste frokost, jeg lover. Det er helt sykt å tenke på hvor mye god mat de har her og hvor vanlig det er å dra ut for å spise frokost. Etter at vi fikk i oss en god frokost dro vi til Brooklyn Bridge for å være ekte turister og gjett hva? Da vi gikk langs brua ble vi stoppet opp av en italiensk frisør eller noe, husker ikke hva han sa, men han hadde i hvert fall med seg et par andre som hjalp han. Disse syns vi var to flotte jenter og hadde derfor lyst til å ta bilder av oss – det var så morsomt, merk mine ord. Altså, dere skulle ha sett ansiktet til Sofie(!!) HAHAH, jeg ler bare av å tenke på det. Hun ble uten tvil like sjokkert som meg.. 

Menneskene vi møter her er så utadvendte og hyggelige! Jeg eeelsker det. Etter dette dro vi på sightseeing gjennom Central Park i en sykkel. Det er noe av det gøyeste jeg har gjort på lenge og han som syklet oss var så sjukt morsom. Vi rundet av dagen med Shake Shack og et par drinker i byen. Livet her er altså så bra og jeg vurderer virkelig å booke om billetten min for å være her i enda flere dagen.. jeg har ingen anelse på hva jeg skal gjøre.

Eeelsker maten her, smaker helt fantastisk!

Skjønner dere hva jeg mener? Hvor random er ikke dette. Er ikke rart vi ble satt ut.

Dette er synet mitt hver eneste dag fremover, smelter.

2 kommentarer
    1. Hei! Må bare kommentere at jeg liker så godt at du faktisk legger ut mange bilder når du skriver «svært bildedryss»! Det er så mange bloggere som skriver det samme, men kun legger ut typ 4 bilder..
      håper dere har hadd en super tur🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg