STORT BILDEDRYSS FRA GRANCA TIL NÅ

Hei dere! Håper dere har det like fint som meg akkurat nå. Vi sitter fortsatt i Gran Canaria og tar livet med ro og etter noen dager i sol og varme gruer vi oss allerede til å dra hjem i morgen tidlig, puh. Jeg elsker å være i syden og merker utrolig godt hvor etterlengtet denne turen har vært og hvor mye jeg gruer meg til å dra.. heldigvis drar Henrik og jeg nesten rett på en ny ferie når vi kommer hjem, klarer dere å gjette hvor?? 😍😍

Denne turen har gått til mye festing og egentlig litt det å koble av sosiale medier for en gangs skyld.. det er også derfor jeg ikke har vært så aktiv, samtidig er det utrolig deilig en sjelden gang. Hver morgen har jeg nesten våknet opp med hangover og det er absolutt ikke til å anbefale dere! Turen jeg skal på sammen med Henrik om ca. to uker blir en mer romantisk wjærestetur vil jeg si.. og ikke en party tur som denne, selv om det også er gøy i blant!! Ah, jaja.. akkurat nå sitte vi på rommet og skal pakke for å dra på båttur med god mat, drikke, vannsporter, delfinsafari og MYE mer, gleder meg til å oppdatere dere, vi snakkes.

3 kommentarer
    1. Er det den samme klokka med rosa farge? Hvordan klokke er det?? Kan du legge ut bilder😍☺️

    2. Det var sykt fine bilder. Hva tar du bilder med? Hvis det er et kamera kan du evt skrive navn på det? 😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg