SPØRSMÅL & SVAR

Om du skal ha barn en gang, vil ha gutt eller jente?

 Jeg blir takknemlig uansett kjønn! Og når det er første barnet så er det ikke et kjønn jeg vil ha mer eller mindre av, men det hadde alltid vært gøy med en liten jente, en mini meg. <3

Hvorfor er ikke du med i bloggerne?

Jeg har ikke blitt spurt, men det hadde vært utrolig gøy!

Hva syns du om casten til bloggerne?

Jeg syns casten er veldig spennede og det er gøy at nye folk også er med, som Monica og Chris Nyhus, syns det er supergøy å se på dem! Samtidig er det alltid en/to personer jeg hopper over da jeg ikke syns alle er like gøye å se på. Ellers syns jeg at det er litt uvant at de caster folk som nesten ikke blogger ettersom det var det som var konseptet i de første sesongene! At de ikke tar med toppbloggere, men mindre personer, eller større personer på andre plattformer.

Hvor møtte du og Henrik hverandre?

Vi møtte hverandre på et vors i Bergen tidlig i 2019!!🙏🏽

Hva ser du for deg om 20år?

Oi, det var langt frem i tid.. jeg håper at jeg har en god familie som har det bra og at jeg har det bra økonomisk, er lykkelig, men fortsatt litt spontan og reisende.

Har dere dyr?

Nei, men jeg vil ha en liten hund, haha..

Hvem kjenner du fremdeles fra Paradise Hotel?

Julie, Ine, og Newa er de jeg har hatt mest kontakt med, men jeg kjenner jo enda Kristian som jeg har møtt noen ganger på gymmen!

Du la ut et ultralyd bilde her om dagen, hvem skal ha barn?

Jaaa åååh.. smelter.<3 Det er lillebroren til Henrik og samboeren som skal ha bebiss, æææ. Gleder meg!

Føler du at influenser karrieren går nedover?

Nei, det gjør jeg ikke, men bloggingen merker jeg er mindre relevant for folk i dag enn det var for noen år siden. De andre kanalene er fortsatt veldig bra!

Har du vurdert å begynne på en ny utdanning?

Ja, det kommer jeg nok til å gjøre! Det jeg har tenkt på er enten 1. Gjøre ferdig sykepleien, 2. Begynne på interiørdesign (noe i den duren), 3. Studere noe innen tv-produksjon eller aviser, men jeg aner ikke. Jeg leter litt i ny og ne, men om dere kommer på noe innenfor dette gjerne hit me up i kommentarfeltet med tips. Helst noe i Bergen, da jeg ikke kommer til å flytte bort.

De beste og verste tingene ved deg selv?

De beste er at jeg er forståelsesfull og omsorgsfull, de verste er at jeg har humørsvingninger og kan fort bli veldig sinna.

Hvilke kommentarer sårer deg mest på sosiale medier?

Kommentarer som går på meg som person og utseende mitt. Kommentarer om meg og Henrik som overhode ikke stemmer. Og de som mener jeg bruker mamma for klikk, når vi sammen er enige om å dele hele reisen vår om kreften hennes og vise at andre ikke er alene.

Hva tenker du om at flere influensere/større profiler kjøper følgere?

Jeg syns jo ikke det er greit i det heeeele tatt! Samtidig er det vanskelig å kunne si hvem som har gjort det og ikke fordi det er ikke så mye beviser der ute og da blir det feil. Men å oppfordre til debatter og få det mer frem i lyset er en bra ting!! Jeg føler vel mest at jeg legger merke til mindre profiler som kjøper enn større profiler. Og det merkes veldig godt da de over dagen får 200 nye følgere, og dette skjer hver dag, uten at de er med på tv eller noe.. da skurrer det og det er MANGE av de.

Opplever du eller Henrik at folk prøver å ødelegge for dere?

Ja klart det! Vi har opplevd det mange ganger, men det er jentene som har vært verst i vår situasjon og det er bare trist at man ikke kan respektere andre. For en dag sitter de der selv – og får igjen av andre jenter/gutter når de er i et forhold. Det er ikke noe gøy! Heldigvis så er Henrik og jeg så trygge på hverandre der, men det er likevel rart og nesten litt pinlig at de tørr.😂

Deler du ALT på bloggen eller holder du noe for deg selv?

Jeg deler nesten alt, men holder noen ting for meg selv og det er veldig viktig.

10 kommentarer
    1. Leppene dine var så mye finere før, det er jo sant at man blir 100% blind når man fyller på, for leppene dine ser helt forferdelig ut nå. Håper virkelig du tar det på alvor å fjerner det.

      1. Om du syns det er det helt greit, men jeg kommentarer aldri andres utseende og det er kanskje noe å lære for din del!💕Jeg skriver heller aldri om jeg gjør det fordi det er ingen andres sak en min, og jeg liker det!

    2. Du er veldig inspirerende med trening og kostholdstips! Har et mål om å gå opp i vekt og bli mer trent og ikke være undervektig lenger. Setter pris på rabattkode på protein no, kunne du lagt ut flere treningstips som ulike øvelser?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg