SPØRSMÅL OG SVAR

Syns du noen influensene er dårlige forbilder?

Ja, helt klart, men jeg har utviklet meg til å bli en person som ikke henger meg så mye opp i hva alle andre tenker og gjør. Folk får gjøre som de vil så lenge jeg er glad og de er glad.

Leser du andre blogger?
Ja, jeg leser alle på topplisten, men jeg syns ikke at alt er like spennende!

Skal du ha vlogmas i år på YouTube?
Jaaaa, det vil jeg! TAKK for tips. Prøvde i fjor, men jeg tenker i år at jeg skal få dette til. Da kan dere også bli med på sjukt mange treningsøkter sammen med meg. Så gøy!!

Kunne du ha blitt vegetarianer?
Nei, det er ikke noe jeg kunne blitt! Jeg er oppvokst med kjøtt og trives godt med det.

Har du lagt fra deg tanken om å få barn?
Nei, virkelig ikke! Jeg har kjempelyst på barn, men jeg prøver å ikke snakke så høyt om at jeg ønsker det.. det er jo sikkert en del der ute som sliter med å få barn, og det kan jo hende jeg kan slite seg med dette.. så jeg har valgt å ikke snakke så mye om det, men det er jo en stor stor stor drøm som jeg en dag håper på å få oppleve! Jeg føler meg klar nå, men jeg vil også leve litt til, kun meg og Henrik, uten å være «låst».

Hva skal du gjøre med treningen når du blir gravid?
Fortsette å trene!! Dette blir faktisk sykt spennede. Jeg er så sjukt imponert over kvinnekroppen som kan forandre seg så mye for at et barn skal komme til. Treningen blir jo helt klart annerledes, men dette gleder jeg meg til og jeg skal ta dere med på den reisen også! Jeg tenker at det er sunt for barnet jeg.

Hva er det mest romantiske du har gjort for Henrik?
Oi.. ja hva er det da? Jeg vet ikke helt.. kanskje å lage den beste julegaven til han i fjor. Da pakket jeg inn flere gaver og skrev bak bilder av oss hvorfor jeg kjøpe de og de gavene, hehe.

Hva er planene dine i 2021?
Jeg har veldig lyst til å jobbe på samme måte som nå, bare hardere og utvikle meg mer mot trening. Ellers har jeg veldig lyst på en egen familie, jeg vil bare gjøre alle de tingene som gjør meg glad og det er jo også å reise, men det vet man jo ikke helt om går. Jeg vil også kjøpe meg leilighet og gjerne en større finere bil.

Skal du gjøre noe gøy i november?
Ja, jeg skal faktisk det! Det blir julegaveshopping, lage klar julekalendere, shoot med wearefit, og mye mer spennende! Dette gleder jeg meg til. Jeg skal selvfølgelig også pynte til jul.

Hva ønsker du deg til jul?
Oi, det er mye! Treningssko fra Nike og Hoka, Garmin klokke, et nytt, men mindre kamera, LV lommebok, veske osv. Gavekort på Jotex og Homeroom, penger, flere gavekort, osv. Haha!

Hvordan vil du beskrive deg selv som person?
Selvstendig, snill, fleksibel, følsom, inkluderende, dedikert, rar og sykt spontan.

Har du skilte foreldre?
Nei.. og det er jeg veldig glad for. Elsker at mamma og pappa fortsatt er sammen!

Har Henrik et godt forhold til foreldrene/familien din?
Ja, det har han og det er så koselig! De liker han veldig godt.

Har du og Henrik det bra sammen?
Ja! Det har vi. Vi har hatt våre ups and downs, men det må nok til i de fleste forhold for å bli sterkere, lære å kommunisere riktig sammen og for å vite hvor grensene til hverandre går.

Savner du noen fra der du bodde før?
Venner og familie ja, hver dag.

Hva er dine topp tre grunner for å trene?
Det gir meg mestringsfølelse, jeg får selvtillit av det og jeg tar vare på helsen min, det er sunt.

Hva pleier du å spise under cheatmeals?
Mc Donalds!! Hahahaha.

Hva er det aller beste du vet å spise som er sunt?
Det er faktisk kyllingfilet hakket i biter med mye krydder som kyllingkrydder, aromat, pepper, paprikapulver, løkpulver. Sammen med ris og litt ost! Det er digg.

8 kommentarer
        1. Jeg synes det var dårlig gjort å dra den litt for langt ved å gå inn i detaljer.. Jeg synes de er søte par og hadde et spørsmål.. Andre bloggere pleier å svare på spørsmål om sexliv ? Det var dumt av meg å gå inn på detaljer.

      1. Herregud! Hva f…?? Hvem bryr seg? Hvorfor bryr du deg? Blir helt satt ut av hva du spør om, helt utrolig at det faktisk finnes noen som er så dum. Det er da en privat sak, som ikke har noe med noen andre å gjøre enn dem!
        Skaff deg et liv..

        1. Var ikke meningen å spørre om sånt.. Trodde det var greit å spørre om sexliv? Siden andre bloggere pleier å ta det som spørsmål? Men formulerte meg selv dårlig og det var dårlig gjort av meg å gå inn på detaljer…

      2. Spørsmålet var dårlig formulert. Med andre ord, hvordan går det med sexlivet deres? Om det kan tas som spørsmål?

    1. Hvor har du kjøpt det svarte munnbindet med LV? Håper du har lyst til å svare, da blir jeg glad. Den var skikkelig fin! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg