SPØRSMÅL OG SVAR OM NEW YORK

Annonse | Nelly

SKO STEVE MADDEN / BUKSE (UTSOLGT) HER / JAKKE HER / VESKE GUCCI

Hvor mye kostet turen?
Turen kostet ca. 8000 kroner til sammen for både fly og hotell. Utenom det måtte vi betale penger for mat, drikke, taxi også videre som kom på en del tusen kroner.

Kranglet du og Sofie?
Nei, vi kranglet ikke i det hele tatt, alt var bare velstand!

Hva vil du si er det gøyeste dere gjorde?
Vi hadde det gøy hele tiden, men jeg huske veldig godt hvor mye jeg koste meg siste kvelden på byen – 1OAK. Det var så sjukt gøy. Jeg syns også det var veldig gøy på tao som er en super fin restaurant.

Var det dyrt med drikke på utestedene?
Jeg aner ikke, vi fikk drikke gratis.

Hvilke utesteder anbefaler du å dra på?
1OAK, Tao, og Marquee

Bodde dere sentralt (Yotel)?
Ja, det er veldig sentralt og ligger omtrent midt i Times Square. Vi tok som regel taxi eller uber ca. 5 minutter rundt omkring – om vi ikke gikk. Det er et superfint hotell som ligger nært det alle meste.

Hvordan er maten der? Og er det dyrt?
Maten er SYKT GOD. Det er USA, de er flinke på mat! Prisene derimot syns jeg lignet veldig på de norske prisene.

Anbefaler du andre å reise dit?
JAAA!!

Hva er den største forskjellen mellom norske byer og New York?
Bygningene uten tvil, altså de bygningene som er i New York er helt sinnsyke i forhold til de som er hjemme i norske byer.

Er det er fint og et bra shoppe sted?
Ja, det er kjempemange bra shoppingsmuligheter og det er spesielt fint å gå ved times Square. Vi shoppet veldig lite på denne turen da, bare sånn det er sakt – derfor blir det ingen haul.

Bor du der?
Jeg bor i Norge.

Kommer du til å dra dit igjen?
JAA!! 100% sikker på det.

Hva kjøpte du?
To gensere, en topp og en skinnbukse + mye godteri og chips!!

Er New York en farlig by?
Jeg tror ikke det er den farligste byen i verden, men det er jo kriminalitet der på lik linje som i mange andre land. Tror faktisk jeg hørte noe om at New York hadde svært lite kriminalitet i forhold til andre store byer i verden.

Hva er det mest ubehagelige du opplevde?
Menneskene som stirret eller skreik på subwayen. Det var ikke koselig i det hele tatt og jeg ble ganske redd til tider.

Møtte dere kjendiser?
Dette spørsmålet fikk jeg en gang tidligere også! Vi var på samme klubb og festet med migos, ikke noe mer spennende en det 😉

Hva brukte dere som legitimasjon på utestedene?
Pass og førerkort.

Hvordan får man tak i promotører?
Vi fikk promotører gjennom andre som har bodd i New York, vi ble også kjent med noen underveis i uken og disse møtte vi på fester.

Dersom du kunne ha vært lengre i New York, hadde du vært det?
UTEN TVIL, JA!

18 kommentarer
    1. Hei!😄 er du ikke venner med de fra ex on the beach lenger? Er du en jente som har venner i perioder for så å bytte?

      1. Hei <3 det er jeg! Jeg snakker daglig med de to: Helene og Melina som er de to jeg har hatt kontakt med etter ex on the Beach. Jeg bytter svært sjeldent ut venner, holder på venninner og elsker å få nye venner også!

    2. Ahah er ikke du venn med hun som Erik holder på med? Så at du hadde kommentert noen av bildene hennes. Når du sier at du ønsker hun lykke til virker du litt butthurt

      1. Jeg har aldri møtt henne? Følger henne og liker henne godt. Aner ikke hvor mange ganger jeg må si det, jeg er ikke butthurt i det hele tatt, jeg som ikke vil ha noe med han gjøre – når det kommer til at jeg ønske hun lykke til er så enkelt som at jeg vet hvor jævlig det var å være sammen med han.

      1. Jeg digger Melina og etter at jeg ble kjent med henne er hun en god person ut i fra det første inntrykket jeg fikk. Ja hun fikk mye ufortjent, men noe av det forsto jeg at folk reagerte på – skulle bare ønske de viste mye mer av den gode Melina. Ex tar kun med drama og da får man ofte se de “ikke fullt så bra sidene” til deltagerne 😀

    3. Ser du har unfollowed Sofie nylig, det er jo lenge siden du og Erik var i sammen og du sa jo i en videoblogg for litt siden at du hadde noe på gang med en så hva er problemet ditt? 😅😅

      1. Du følger ikke ordentlig med ser jeg. Jeg har ikke noe på gang med en ny, men har en i kikkerten. Jeg har heller aldri unfollowed sofie! Jeg driter i hvem Erik er sammen med, det er så mye mer bak ting en det dere der ute vet, men det kommer nok frem i lyset en dag.

    4. Synes du virker litt bitter på Erik. Du virket aldri forelsket i han i det hele tatt. Verken på PH eller utafor. Du virka kald. Kanskje ikke rart han fant trøst hos ei annen? Ikke vet jeg altså. Men er det inntrykket jeg har fått.

    5. Slike negative kommentarer hører ikke hjemme i kommentarfeltet! Kjenner jeg tenner på alle plugger når folk er så frekke og “tøff” over tastaturet. Skulle likt å se deg si det rett i tryne på Ingrid, men det har dere nok ikke baller til. Hva som har skjedd og skjer i kjærlighetslivet til Ingrid har vi ingenting med, med mindre hun selv velger å dele det. Å rykter? Hvem er så dum at de orker å høre på rykter, og så beskylde en annen person basert på de ryktene? Og at Ingrid er kald? Hvordan vet du det? Kjenner du henne? Man skal aldri dømme en person ut i fra omslaget eller etter hva du hører fra andre.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg