SPØRSMÅL OG SVAR OM FORHOLDET VÅRT

Reklame | Nelly

Skjorte/kjole utsolgt, lignende her

Bruk koden “ingrid25” og få 25% rabatt på alt fra Nly by Nelly!!

Klikk her for å komme dirkete inn til Nelly, husk å bruk koden min.

 

Hvem gjør mest husarbeid av deg og Henrik?

Det vil jeg si er begge to. Vi gjør veldig mye fordelt og trives godt slik, men ettersom jeg er mer hjemme er det kanskje jeg som gjør mer småting som å rydde putene, re sengen, sette inn og ut av oppvaskemaskinen og slikt. Det jeg føler meg heldig med er at Henrik er utrolig flink til å gjøre ting på egenhånd uten at man trenger å mase. Når han kommer hjem fra jobb er det som regel helt ryddig, likevel starter han på middagen, henger opp klær om det trengs.. og det er deilig. Tror også det er morsommere for han å gjør det dersom jeg ikke maser!

Føler du at du er mer forelsket i Henrik en han er i deg?

Nei, vi er begge veldig forelsket i hverandre vil jeg si. Vi er et klissete par, men tar veldig ofte hensyn til at andre er rundt oss selv om jeg liker når han tar hånden min og bare ser på meg og smiler, for en gutt. Han er veldig søt og det er sjeldent man finner slike gutter.

Hva gjør dere når dere slapper av?

Her er vi gode!! Det vi pleier å gjøre er å tenne lys, lage noe godt å drikke om det er kakao, brus eller saft, lager god mat og setter på en serie sammen. Vi pleier også å ligge under teppet i sofaen og nyte tiden sammen.

Når ble dere egentlig kjærester?

Finalefesten til Paradise Hotel da jeg gikk med han som hans pluss en.

Har dere noen gang sendt nakenbilder/lettkledde bilder til hverandre?

Ja, vi har jo det.. hm.

Hva er deres beste opplevelse og minne så langt?

Det må være turen til Mallorca sammen! For en opplevelse og for noen minner. Det var vår aller første tur sammen utenlands og det er vel en tur man ikke glemmer med det første.

Hvem bruker mest penger av dere to?

Henrik bruker mest penger på huset og det er ikke akkurat billig i måneden.. derfor må det nok bli Henrik!

Hva syns dere om de som skal uttale seg om hvordan dere har det i et forhold sammen?

Alle har sine meninger og folk kan tro og si hva de vil så lenge vi vet hva som er riktig og best for oss. Det jeg syns er irriterende er når mennesker forteller meg om hvordan mitt forhold er og hvordan “vi har det” uten at de har sett oss ordentlig sammen, vært sammen med oss eller blitt fortalt noe av oss to og for meg viser det hvor usikre disse menneskene er på seg selv. Man skal ikke fortelle andre hvordan de har det så lenge man ikke vet. Jeg kunne aldri ha sakt at dere ikke burde ha det slik eller slik da jeg egentlig ikke vet nok. Det er irriterende, men det spiller egentlig ingen rolle, vi ler av det og vet hva som er best for oss.

Har dere noen gang gjort det slutt og blitt kjærester igjen?

Det har aldri skjedd, men vi har kranglet.

Dersom dere krangler, hva pleier det å handle om?

For å være helt ærlig har det handlet om mennesker som ikke respekterer at vi er sammen og som direkte prøver å ødelegge. Det ordner seg heldigvis alltid, men det er utrolig slitsomt og ikke noe gøy! Det er ikke slik at vi kan bestemme over andre mennesker handlinger, men i de tilfellene der noen direkte prøver å ødelegge i form av å ringe og fortelle om falske utroskap eller prøve å kysse og flørte med den andre pleier vi å snakke sammen og le litt av det også. Det er så teit og det er ikke mulig å skille oss, hadde vi hatt lyst til å være med andre hadde vi heller ikke vært kjærester. Jeg tror at dette smeller tilbake til de som prøver hardt å ødelegge en dag!

Hvem kysser best?

Hmmm. Henrik sier nok seg selv og jeg sier meg selv, der har vi en case, haha.

Hvem er den morsomste i forholdet?

Det er uten tvil HENRIK. Han får meg til å le hver eneste dag, hahaha. Han er så forbanna morsom, jeg dør.

Hvor lenge har dere vært sammen?

Siden 30.mai 2019, snart 4 måneder.

Hva er det verste rykte noen har spredd om dere som kjærester?

Jeg vet ikke, men det verste vi har hørt er vel den gang jeg fikk telefon da jeg var i Stavanger om å dra hjem til Bergen for å se under dynen til Henrik. Tydelig at noen ville jeg skulle tro at han var utro. Det kan faktisk også hende når jeg tenker meg om at det verste var da folk sa vi var sammen for PR, noe vi verken var da eller er i dag.

Syns du Henrik viser nok kjærlighet?

JA, han er utrolig flink og det er deilig at han bare er slik og at man ikke trenger å “ønske” seg det.

Skal dere feire jul sammen?

Nei, jeg tror ikke det. Han skal være sammen med sin familie i år og jeg med min!

Hvor mange barn kunne dere tenke dere og når vil dere eventuelt få barn?

Jeg ønsker meg tre barn, mens Henrik ønsker seg to, men det vil tiden vise! Vi er vel egentlig klar for det begge to, men det er enda litt tidlig.

Hva har dere til felles?

At vi begge to bryr oss om at andre har det bra, begge to får fort dårlig samvittighet og vi er ganske flinke til å vise hvor mye den andre betyr for oss! I tillegg har vi jo fellesinteresser som trening og sunt kosthold, det liker jeg.

Hvem er kleinest av dere og hvorfor?

Det er meg, uten tvil. Jeg kan være dritklein. Det er bare slik jeg er, heldigvis er det ofte så kleint at det blir morsomt.

Hadde dere vært partnere om dere var i samme sesong av PH?

Det ønsker og tror vi, haha. Vi hadde nok det altså med tanke på at vi kommer så godt overens og at vi var så gode venner før vi ble kjærester. Hadde vi vært der inne sammen nå hadde vi nok selvsagt vært partnere!

Når har dere bursdag?

Henrik: 14.03.1997

Ingrid: 19.01.1997

Hva er det neste store dere ønsker å oppnå sammen i livet?

Det er mye! En av tingene er kanskje å kjøpe noe stort sammen.

Har dere noen mål sammen?

Vi har mange mål og disse velger vi å holde for oss selv da det er ting som kan overraske dere på et senere tidspunkt.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg