SPONTANTUR TIL SVERIGE

God påske til alle dere der ute! Jeg har vært i et ordentlig feriemodus de siste dagene og har rett og slett ikke vært flink til oppdatere bloggen den siste tiden.. det beklager jeg på det sterkeste, men samtidig er det ganske fint å legge sosiale medier litt på hyllen i et par dager bare for å nyte livet sammen med gode mennesker! Jeg skal innrømme at jeg har litt dårlig samvittighet da det er gøy for dere å se hva jeg driver med i påsken, derfor skal jeg skjerpe meg resten av ferien og dele mye mer med dere. 

Denne påsken har jeg valgt å dra til Bergen, rett og slett fordi jeg digger Bergen og menneskene som bor der. Jeg var ikke like interessert i å sitte hjemme i Stavanger i ferien som de tidligere påskeferiene mine. I Bergen møtte jeg Julie, Henrik og to venner av Henrik, Andrè og Cornelia! Vi bestemte oss for å dra på en spontantur til Sverige ved grensen bare for å handle godteri, drikke og snus. Jeg husker ikke forrige gang jeg var i Sverige, derfor var det utrolig gøy med en biltur dit for å handle ting billigere enn i Norge – det anbefaler jeg virkelig! Da vi skulle kjøre fra Bergen til Sverige på natten møtte vi helt sinnsykt mange forskjellige dyr, dere aner ikke! Hahaha, vi så blant annet hare, rev, gjort, bison /okse, litt usikker på hva det var, hahaha. Det er helt sykt. Man trenger ikke å dra på safari for å se dyr, bare til å kjøre bil til Sverige det!

I Sverige sov vi en natt på hotell og dro videre til Oslo som vi har vært i et døgn. Videre nå skal vi pakke alt inn i bilen og dra tilbake til Bergen! Etter flere timer ti talls med timer i bil skal det bli digg å være i en by og finne på ting der, derfor skal det bli digg å dra til Bergen igjen.

Kommer det som noe sjokk at Henrik grabbet med seg denne? HAHAH. Pizza for life.

Vi endte opp med å kjøpe flere brett med energidrikk, capri sone, mye godteri, snus og diverse andre småting!

Beste reisefølge!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg