SPONTANREISE OG NYTT UTSEENDE

Reklame | NELLY

KÅPE UTSOLGT, BUKSE HER, MARC JACOBS RING HER (20% RABATT), NIKE SKO HER, LIGNENDE VESKER HER

Hola people. Akkurat nå blogger jeg fra bussen – for akkurat nå er nemlig Henrik og jeg på vei mot hjembyen min, Stavanger. Utrolig nok har firmaet som Henrik jobber i “firmatur” til Stavanger denne helgen der jeg skal være med som følge. Vi skal sove på et spahotell, gå opp Preikestolen og spise gode middager ute i by`n, aaah, det skal bli deilig. Jeg kjenner at dette er noe jeg virkelig ser frem til, ikke bare fordi vi er på reise generelt, men også fordi jeg får møte de menneskene Henrik jobber med hver eneste dag. Forhåpentligvis får jeg også sakt hei til familien min i samme slengen. Krysser fingrene.

Uansett, jeg vet ikke om dere klarer å se det på bildene, men i dag satt jeg seriøst en time i strekk å sminket meg for å lære meg nye tips og triks innen sminke og looks. Det var jo dritgøy jo, og som jeg skrev i går var det å bli flinkere til å sminke meg en ting jeg skal jobbe med å forandre fremover. And I have! For looken min i dag er jeg faktisk ganske fornøyd med og tro det eller ei, det samme ble Henrik. 💄

 

Såå, denne helgen kommer til å bli crazy wild og jeg har hørt at det ofte er sinnsykt om ikke en svært uforglemmelig tur når man reiser på firmaturer med firmaet som Henrik jobber i. Jeg har faktisk vært på firmatur en gang tidligere kom jeg på nå. Det var da jeg jobbet på McDonalds da jeg var rundt 13-14 år, haha. Da dro vi til Oslo hadde the time of our lives. Morsomt å tenke på nå.. og det er nok lenge til jeg skal på en firmatur igjen med min egen jobb.. jeg er jo tross alt den eneste som jobber i mitt eget firma, haha. Ellers håper jeg at dere får en fin helg!! Jeg gleder meg i hvert fall.

19 kommentarer
    1. Er jo drit vanskelig å se looken din når du redigerer deg selv så mørk. Ser bare at du har leppestift på.

    2. Hvorfor liker du alle bildene til alle kjente gutter som har vært med i tv program? og ikke minst kommenterer med emojii og hvor fine de er? Syns litt synd på Henrik. Håper han gjør det samme mot deg så du får se hvordan det er.

    3. Kan du dele masse mat som dere spiser til frokost/, lunsj og middag og godis/kveldsmat iløpet av helgen. Elsker bloggen din og blitt sjukt inspirert av deg 😍

    4. Så mye negativt over her asså. At dere gidder å sitte å spekulere ut all gørra dere skriver. Jeg er veldig enig med Anonym over her. Ingrid jeg tror de er sjalu på deg, og at du endelig har funnet kjærligheten i livet ditt og roen i deg selv. Jeg har fulgt deg hele veien, og for en vei du har gått for å komme dit du er i dag.
      RESPEKT —-> you go girl 💪🏻👊🏻 Heier på deg jeg😉

    5. Æ har også sett at ho har kommentert andre gutta sindr bilda, det e jo greit det. Men sånne kommentara som du ha skreve går jo litt over grensen når man e i ett forhold. Mein ikke å va negativ her. Men man må stå førr det man gjør og man må få lov tæll å ha meininge uten at vi leseran ska bi stempla som drittslengera. Førr eg digg ho Ingrid, men det e overhode ikke greit å skriv sånne kommentara når man e i ett forhold. Då kun du jo egentlig bare ha vøre singel.

    6. Hei Ingrid. Jeg syns du og Henrik er fine sammen.. ikke bare i sosiale medier men i real life.. vi bor nærmt,trener samme sted og har sett dere sammen flere ganger! Folkens de er helt vanlige mennesker som koser seg sammen. Er det virkelig nødvendig å legge seg oppi hvem sine bilder de kommenterer? Og selv om Ingrid velger og blogge og dele av livet sitt,så gir det ikke oss andre automatisk krav på å kommentere dritt og det jeg vil kalle filleting! Jeg er så lei nett troll,og er faktisk imponert over de som orker å være offentlig. Jeg vet at jeg ikke hadde taklet det. De er mennesker med følelser selv om de er bloggere! Vi har rett til vår mening,men folkens vi bør ha såpass verdighet og filter at vi holder oss for god til enkelte ting! Dagens frustrasjon! Men Ingrid,det jeg egentlig lurte på 🤣 Har du feks en Tise konto eller noe der du kvitter deg med klær du ikke trenger lenger? Klem fra Siv

    7. Jeg tenker: enn å sitte å følge med på hvem sine bilder du kommenterer da… får vondt i meg at folk ikke har bedre å gjøre!
      Stå på!!!

    8. Jeg så faktisk at noe var annerledes med bildene, og det før jeg leste teksten! Synes sminken ble kjempe fin – den kledde du! Veldig vakker <3

      Ønsker dere en fin dag videre, stor klem! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg