SPONTANREISE, JEG ER I..

Well hello. I skrivende stund sitter jeg på et hotell i en annen by en hjembyen min og det føles helt fantastisk. Jeg skal ikke legge skjul på at denne byen har kapret hjertet mitt noe som får meg til å ville flytte hit, eller i det minste ta meg tid til å se på leiligheter. Som dere helt sikkert vet bor jeg hjemme enda og det er også helt toppers, man kan spare mye penger på det, samtidig som man har familien nært seg hele tiden. Den siste tiden har jeg prøvd å finne utav hva jeg har lyst til å gjøre i livet mitt, jeg er tross alt 22 år og føler meg klar for å ta steget videre og stå på egne ben. Det er så sinnssykt spennende og ja – jeg vil faktisk betale mine egne regninger, kjøpe all maten min selv, vaske, u know, alt det der greiene som ingen egentlig liker å gjøre når de har bodd for seg selv i lang tid. Det er rutiner jeg ikke er vandt til, men som jeg absolutt trenger i livet mitt da jeg ikke har hatt noen særlig gode rutiner den siste tiden. For min del er rutiner svært viktig og jeg merker at det har vært en kjip periode den siste tiden uten rutiner med lite og dårlig blogging, mange vonde tanker og mye dritt som har skjedd, det verste er at all denne negativiteten skjer hjemme i Stavanger og da blir jeg lei av byen. Har bare lyst til å komme meg bort og leve livet mitt.

Byen jeg sitter i akkurat nå er.. Beeergen! Kom det som noe sjokk? hahah. Jeg elsker Bergen, derfor har jeg kjøpt meg enveisbillett slik at jeg kan bruke all den tiden jeg vil på å bli enda bedre kjent med byen og kose meg uten å stresse med tiden. I går møtte jeg Julie, Fredrik og Henrik, noe som var kjempekoselig og ikke minst morsomt, for en gjeng!

Akkurat nå: Skal jeg dra ut å få i meg noe frokost sammen med Julie og Fredrik! Planene for dagen videre er uvisst enda, men om dere ønsker å følge med på ting jeg gjør her i Bergen kan dere også følge meg på Instagram og Snapchat: ingridaguiluz.

2 kommentarer
    1. Du burde lese og kommentere den ene (lange) kommentaren på innlegget ditt om folk med kjæreste som kontakter deg. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg