SOMMERFUGLER I MAGEN

Hei vakre dere! I dag har jeg sovet ut etter helgens harde festing og hangover-dager, samt fått pakket ned alt og gjort meg klar til å reise hjem om et par timer. Borte er bra, men jeg syns oppriktig at hjemme er best og det er jo i Bergen nå selvfølgelig.

Ææ, tenk at jeg er så glad i Bergen som jeg er, det hadde jeg aldri trodd, men det er virkelig hjemstedet mitt nå og der jeg trives, og har ønsker om å bo i fremtiden(!!).. men man vet aldri. Per dags dato er jeg forelsket i Bergen og det gleder hjerte mitt.

Helt siden jeg våknet i morges har jeg hatt store sommerfugler i magen, nesten som ørner hahaha. Det er null tull! For jeg gleder meg så sinnssykt mye til å komme hjem til Henrik🤍💭Han er en så stor del av livet mitt og jeg gleder meg bare til å kysse på han og hoppe i armene hans, fordi det er der jeg liker meg best.

Noen ganger er det godt å kunne savne han litt, men ikke for lenge, det må være en fin mellomting der og det har vært perfekt med en langhelg borte, for lengre hadde jeg nesten ikke klart. Uansett, ikveld håper jeg vi kan lage noe god mat, se på serie og slappe helt av sammen før hverdagen hjemme starter igjen. Jeg har så mye jobb å gjøre, utrolig mange kule ideer fremover og mye som jeg vil jobbe med for å bli bedre(!!)🙏🏽Jeg har rett og slett masse motivasjon og da er det viktig for meg å få gjort noe med det.

YouTube er på vei opp igjen for våres del og der kommer vi til å poste mer, instafeeden min skal opp, bloggingen skal opp.. ja, alt som jeg virkelig vil bli flinkere til.. men nå må jeg springe for å rekke flyet mitt, slik jeg får sett Henrik i dag, æææ, gleder meg! Skal filme alt. Så vi sees!🤍

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg