SOLTE MEG TOPPLØS OG BLE SNIKFILMET MED DRONE

Litt mye sololje på kameraet.. haha.

I dag har Bergen virkelig vært god dere!!😍 Jeg håper inderlig at dere har hatt et like fint vær som oss der dere bor, for dette har virkelig vært etterlengtet, i hvert fall her i Bergen hvor det regner og er mørkt døgnet rundt. Sterk sol og varme er helt fantastisk og på dager som dette ligger man ofte ute å nyter solen i timesvis med god musikk, god mat og noe digg i glasset. Hele dagen har gått til soling på terrassen, toppløs, ja litt, men det verste av alt var at jeg merket en litt uvanlig lyd underveis, men også en lyd jeg kjenner igjen, nemlig en drone. Altså!? Er det ikke sykt rart? hahaha.. hjelpes.

Der ligger jeg å soler meg og ser rett opp på en drone. Det har nok 100% ikke vært meningen å filme meg og jeg aner ikke om jeg ble filmet, men jeg føler jo at noen kan ha snikfilmet meg med dronen? Jeg vet faktisk ikke hva jeg skal si, er det lov? hahaha, uansett så driter jeg faktisk litt i det, pupper har vi alle og droner kan man vel ikke hele tiden unngå nå som det er sommer og sol, der folk filmer mye med droner. Det er bare sykt rart å tenke på at noen kan ha filmet meg toppløs og at jeg ikke kommer til å få vite det. Tenk om det var google som lagde nye bilder til google maps? Hahahaha. I tillegg er det sjukt rart å tenke på alt dronene kan filme som vi mennesker kanskje ikke ønsker at de skal fange opp på kameraet. Jeg syns nesten det er skremmende, men i dette tilfelle var det bare morsomt da.

Jeg ble så uvel at jeg lo meg i hjel der jeg lå alene og vurderte å vinke til den, men det gjorde jeg altså ikke.. haha. Uffda, ellers håper jeg at dere nyter de fine dagene fremover. Her i Bergen skal det være veldig fint i flere dager fremover og jeg skal sole meg mye med bikini toppen på!! Det er så deilig. Jeg vurderer også å kjøpe basseng eller jacuzzi, noe må vi ha i hvert fall! Har dere tips? Og husk, pass på hvor du soler deg toppløs, man kan faktisk bli sett fra luften med den teknologien vi har.

2 kommentarer
    1. Man må ha godkjenning/tillatelse fra luftfart tilsynet for å benytte drone. Men mange eiendomsmeglere bruker dette, for å ta bilder av hus som de skal selge! Privat, har man ikke lov til å filme annet enn sitt eget👍🏼
      Så det er nok ikke deg de var intr i å filme, såfall- hvordan visste de at du evt lå der🙄

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg