SNIKTITT PÅ HJEMMEGYMMEN VÅR + KUL I HODE

Hola amigos! Jeg har virkelig tatt meg selv i å være pinglete den siste helgen, haha! Kan dere tenke dere hvordan jeg må ha hørt ut for Henrik hele helgen? Jeg er absolutt ikke den late kjæresten som ikke hjelper til med handy arbeid, det er bare gøy, men herregud så dårlig jeg er til å løfte ting, spesielt planker og drit. Og når jeg først ikke liker det jeg gjør kan jeg sutre litt, men kun når det er slike løfte greier. Løfting er virkelig ikke min greie for fingrene eller neglene mine! Jeg blir dritredd for å brekke neglene mine, det gjøøøør så vondt (snakker av erfaring). Poenget er at jeg tåler så lite når det kommer til å løfte tunge kommoder, planker og ting med spisse ting man kan få skader av, jeg er rett og slett ikke vandt til det. Å bli skitten eller å arbeide i flere timer i strekk gjør meg ingenting, men å løfte ting eller ta i spisse, flisete ting er jeg dritredd for, jeg orker ikke.

Vet dere hva jeg klarte idag? Å dunke hode så hardt i en dør i en arbeidsbil at jeg fikk en svær kul på hode, hahaha! Jeg orker ikke.. ler mens jeg skriver dette. Det er så typisk meg når jeg først skal arbeide fysisk hardt. Det var jo dritvondt også, jeg overdriver ikke, dere skal få se bilde under.

Ellers da, over til poenget! Vi er godt i gang med den lille gymmen vår her hjemme og elsker hvordan det begynner å se ut! Det er fortsatt garasjen vår der vi skal parkere, likevel er det superdeilig å kunne ha en gym der inne som vi kan bruke de gangene vi må og vil. Helt fantastisk er det og enda gøyere er det å gjøre tingene selv, lage det personlig og kose oss når vi faktisk holder på å pusse opp. Det er kjempegøy og jeg er stolt over hvordan Henrik og jeg jobber sammen om slikt. Han viser og jeg lærer, null klaging og 100% fullførelse. Vi takler ikke når ting blir halvgjort eller blir liggende uferdig, that`s not us. Så, jeg slenger med noen bilder av hvordan det ser ut så langt, en liten sniktitt rett og slett! Husk at vi er ikke i nærheten av ferdig, det skal lydisoleres, komme mer treningsgreier inn og noe mer bygging, jeg husker ikke alt, men det mangler fortsatt en del både i gulv, vegger og tak.

Jeg vil ikke vise dere resultatet før det er helt ferdig, da tror jeg dere kommer til å bli svært importert over oss, for fy søren så fint og bra det blir der inne. I tillegg skal vi sette vårt preg på det og lage det noe personlig, noen små finisher her og der som dere også skal få se, det er nok ikke så lenge til. Vi er svært effektive!!😍

Dette bilde ble tatt før vi malte og slikt, litt halvveis, men slik er det i en garasje, trenger ikke å være “innepent” til punkt og prikke.

Dette stativet er omtrent det eneste vi trenger for å ha gode økter hjemme!!

Vi mangler gulvmatter, isolasjon + mye mer, men her får dere en liten sniktitt.

Se kulen min i pannen, auuuch!!😍

9 kommentarer

Siste innlegg