SNIKTITT PÅ DE NYE DETALJENE I HUSET, OH MY GOD!

TIDEN FLYR.. og svetten renner nedover pannen min, for et kjør.

I dag har jeg vært i et møte om huset og oppussing fra kl. 10:00 til 15:00 og rumpa mi sovnet, jeg fikk en begynnende føling og alt var bare helt utslitt da jeg satt 1,5t i kø og motoren på bilen røyk. Yey, hahaha. Uansett, møte derimot var rett og slett dritgøy! I dag gikk vi gjennom alle plantegningene av rommene som skal bli helt nye. Vi gikk gjennom løsningene for hvordan alt skal være i rommet til detaljer av farger og diverse som dere kan få sniktitte på under. Det er nok enda noe som kommer til å endres på og etter hvert får dere se plantegningene av rommene og da vil dere kunne se hvordan det kommer til å se ut i virkeligheten og det er jo kjempegøy! 🌿

Ting begynner virkelig å ta form i disse dager og det er mye gøy som skjer på likt, og mye penger ut. Det er jammen meg dyrt å holde på med alt dette her.. det er så mye jeg har lyst til å dele, men som jeg ikke vil dele før ting er helt på stell – og det er ikke bare huset jeg snakker om!!

I og med at vi har sett en del på detaljer og slik i dag så har jeg lyst til å vise dere dette. Jeg elsker moderne, nordisk stil og liker veldig godt når møbler og ting er i mørkere farger, men at det ikke blir for hardt, mer koselig og lunt. Jeg er faktisk drittlei av hvitt, men det er også noe jeg føler vi må ha innslag av inni mellom, ellers elsker jeg spiler og tre-farger ved siden av – derfor er det mye det vi baserer fargene og stilen på. Stilen i rommene kommer til å gå igjen som en rød tråd og det er jammen meg hele fem rom som skal pusses opp og det ene er nemlig kjøkkenet vårt, altså oh my god. Jeg røper en ganske gøyal og drømme detalj for dere under.. klarer dere å gjette hva jeg snakker om? 🌿

Kataloger i en hel bunke, viktig å se hvilket utvalg de forskjellige har! Det er så utrolig mye spennende der ute – og ikke minst nytt og mye mer teknologisk.. jeg er jo en stor fan av alt som er moderne og som ser veldig fint ut, jeg er også fan av planter, tre, og mørke farger for å ikke glemme ting som er smarte løsninger og veldig praktisk.

Her ser dere litt av skapene vi skal gå for, både farge og stil, så gøy.

LOVE IT. Dette falt jeg pladask for da jeg så det for første gang in real life, herregud det kommer til å gjør noe med hele kjøkkenet!

Jeg syns det er vanskelig å velge farger da det er så utrolig mye fint der ute.. likevel vet jeg hvilken farge vi skal gå for og det etter mye om og men.

Vasker av alle ting er noe som har overrasket meg mest.. det er dritvanskelig å velge!! De har fått så utrolig mye nytt og spennende.

Altsååååå, se, bare se så stilig.

Dette hadde passet meg midt i blinken da vaskerommet har blitt min nye bestevenn.

Orker ikke, jeg dør, fyfader.

Dette skal inn på badet i en eller annen form.. (faktisk).. det også skal pusses opp!!

Dersom dere har noen gode tips eller triks å komme med som er innenfor moderne, praktisk og litt mørkt med mye planter tar jeg gjerne i mot tips!! 🌿 Jeg elsker smarte løsninger og det er noe som virkelig skal inn i de ulike rommene, vent å se.

3 kommentarer
    1. Se på Pinterest på vaskerom om dere skal pusse opp det! Når du får tørketrommel og vaksemaskin satt sånn i den høyden er det genialt med et lite «brett» du drar ut under maskinen som kleskorgen kan stå på når du tar ut/inn av maskinen! Igjen se på Pinterest, det skal jeg ha når vi pusser opp vaskerommet!

      Og stikk kontakt rekke du kan få frem med å trykke på den på diskeplaten, kanskje aller helst om dere skal ha kjøkkenøy! Så gøy med oppussing!🤩

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg