SLUTTET Å BLOGGE? EN STOR OPPDATERING

Hei, kjære, fine, gode dere🦋 Det føles nesten litt rart å sitte her og skrive til dere igjen da det er evighet siden sist. Jeg vet liksom ikke helt hvor jeg skal begynne, men som de aller fleste av dere som har lest fast på bloggen min har merket, så har jeg ikke blogget noe på flere måneder! Det er ganske merkelig og det var en stor overgang for meg også, men jeg trengte det! Det er altfor mye som har skjedd, men jeg føler at jeg har lyst til å oppdatere dere og komme med en forklaring.

Har du sluttet å blogge? er det spørsmålet jeg har blitt stilt aller mest den siste tiden og svaret er nei. Jeg tok en pause fordi jeg merket at det ikke var helt min greie. Jeg hadde ikke noe å blogge om, det gikk i det samme og jeg ble rett og slett litt skuffet over meg selv, jeg følte faktisk at jeg mistet meg selv og delte for mye av det jeg egentlig skulle ha holdt for meg selv i perioder. Noen ganger prøver man å være tøffere i sinnet vårt enn det man egentlig er i perioder, en fasade jeg ikke orket å deale med mer.

Tiden de siste månedene har blitt brukt på å finne ut hvem jeg er og hva jeg virkelig vil drive på med. Og for meg var det bloggen som ikke ga meg noe tilbake. Jeg la ned ufattelig mange timer på å skrive innlegger og fikk ekstremt mye drit, men også noe bra. Jeg gikk runder med meg selv for å se hvorfor all driten kom og da gikk det opp for meg at jeg ikke visste helt hva jeg sto for eller hva jeg ville drive med lengre. Jeg skrev bare ting for å få ut innlegg – slik at dere skulle ha noe å lese!

Jeg er veldig takknemlig for alle dere som har lest bloggen min i flere år og til dere som heiet på meg og som støttet meg her inne, men likevel var det for mye usikkerhet. Etter å ha kuttet ut bloggen merket jeg at jeg fant ut hva jeg ville gjøre og i dag er jeg trygg på det, heldigvis. Jeg merket også hvor mye hat denne plattformen ga i forhold til andre plattformer og da var det ikke verdt det selv om jeg hadde noe inntekt og en viss glede med bloggingen likevel. 

Så, hva skjer nå? Jeg hadde egentlig bestemt meg for å slutte 100% å blogge, men etter å ha tenkt mye frem og tilbake så skal jeg gi det en liten sjanse til, men jeg kommer ikke til å blogge hver dag, men de gangene jeg føler at jeg har noe jeg vil dele med dere! Etter at corona kom ble det ekstra vanskelig å komme med innhold og jeg hele tiden satt å skrev ting jeg egentlig ikke tenkte var gøy å dele også ble det bare nok til slutt! Nå vet jeg at jeg vil fortsette å dele ting med dere, men jeg vil dele de tingene jeg faktisk ønsker å dele og ikke minst fokusere på positive ting, som er det som har gitt meg MYE de siste månedene på andre plattformer.

Jeg kommer til å blogge de gangene jeg har lyst, og om det er noe jeg vil dele med dere! Bilder er jo spesielt noe jeg syns er gøy å dele med dere her da jeg kan få vist mer av min hverdag og ting som skjer! Så, jeg tenker at jeg fortsetter å blogge for gøy og håper at det er noe dere også setter pris på! Så får vi se hva som skjer videre! Mange klemmer til alle dere som har gitt meg så mye fint her inne og jeg håper at dere nå vil fortsette å lese de gangene jeg deler noe og at vi heier på hverandre. Nå skal jeg faktisk stikke en tur på trening, vi prates.

23 kommentarer
    1. Like greit du slutter, inntekten din holder Ik til ditt bruk anyway. Eller du er kanskje ikke en god nok blogger som du hadde håpt. TRIST

      1. Har du ikke noe bedre å drive på med enn å skrive tåpelige kommentarer ? Det er hvertfall trist at du vier tiden din til det.

      2. Hey fuck face, du e så jævli tåpelig , godt nyttår i skuret ditt taper, håper mopeden din holder seg te du e 40. Jævla retard

        1. Enda fler som bruker energien på å slenge inn kommentar. 🙏
          En blogger må tåle kritikk , å andre sine meninger, klare ikke personen å face det så trist! Se etter en an «jobb»

      3. Nei dæven, kor tøff du va i kjeften. Æ hadde blitt så utrolig krenka av å bli fornærma av dine velformulerte ord.
        Her e virkelig rom for forbedring, “V”.

        1. eg har mye å bruke tiden på eg enn å kommentere på denna idiotiske bloggen.. men det er noe som gjør at eg ikke klare å la vær.. men det som er mer enda idiotisk, er å skrive åpent på en blogg at man lever mindre pågrunn av diabetes? hvem fan vil lese det innpå en blogg, av DEG? og hva vet du om at man lever mindre? man kan fint leve lenge med diabetes, å man kan dø tidligere av andre årsaker også! Ta å pass på ke du skriver i innlegget ditt å faktisk velger å skrive ned på dataen din, fordi det påvirker leserne dine INGRID.

    2. Å så var det påan igjen med dritt kommentarer🙄 FOR noen usle triste små skapninger dere er, som bare MÅ lire av dere dritt!
      Hvorfor ikke begynne å skrive blogg selv? Dere har jo så mye på hjertet ellers at det måtte jo blitt en meget innholdsrik blogg tenker jeg 🤔 Voks opp små drittunger- få dere ett liv, kom dere utom døren og opplev litt 🤗

      Koselig å se deg tilbake Ingrid ❤️

    3. Jeg digger deg, Ingrid. Men synes likevel du skal slutte å blogge. Så slipper du å forholde deg til alle de forferdelige kommentarene du får av stakkarslige mennesker. Bruk heller tiden på noe som gir deg masse tilbake. Det fortjener du!

      Ønsker deg alt godt! <3

    4. Du kan jo kanskje ha et treningsfokus på bloggen? Du inspirerer så mange med treningen din, så det hadde jo vært en ide?
      Syns du er flink jeg, og du fortjener ikke all den dritten du får <3

    5. Hei Ingrid 🥰 Jeg har aldri kommentert her inne før, er en voksen dame på 34 og har flere barn.
      Jeg vil egentlig bare fortelle at jeg har titta innom bloggen din jevnlig siden du startet. Vet faktisk ikke helt hvorfor, men jeg tror nok det er fordi du virket som en søt, omsorgsfull og grei jente. Så har jeg bare fortsatt og titte innom, og jeg er så imponert!
      Slik jeg ser det har du hatt en helt fantastisk utvikling, siste året, kanskje?
      Du gikk fra en litt sånn ” typisk ph deltaker”
      ( unnskyld, håper ikke du tar det feil opp)😊,plutselig å bli en skikkelig stå på jente, ambisiøs og målrettet.
      Treningen, den sunnere livstilen og planene for fremtiden din er engasjerende og motiverende. At du tenker litt på å bruke trening som ett slags hovedtema på bloggen tror jeg er veldig lurt.
      Du har påvirkningskraft, og som jeg sa, du er motiverende. Jeg blir iallefall motivert. Tenk å være så heldig at du har mulighet til å påvirke mange mennesker inn i en sunnere livsstil.😃
      Bruk det for alt det er verdt. Super flink er du! Klem fra Eva

    6. På snap har du filmet når du tar squats med strikk, husk på holdningen din , ser ikke så bra ut å komme med tips og triks når du ikke gjør det riktig selv

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg