SLUTTE Å BLOGGE?

Hei fra en fortvilt jente..

Er det mulig å gå fra å ha all motivasjon som overhode mulig til å ikke ha noe igjen? Det føles ut som jeg tømmes for motivasjon, spesielt den siste tiden hvor jeg har opplevd mye drittslenging og hat på det ene og det andre, noe som gjør at jeg aldri føler meg bra nok eller gjør en god nok jobb. Man skulle tro at jeg ble reddere for å skrive meningene mine ettersom det strømmet inn med dritt da Molde saken kom frem i avisene, tvert imot. Det som skremmer meg er å se hvor mye jeg har fokusert på det negative istedenfor å ta til meg det positive som kommer på lik linje med alt drittet.

Hvor skal jeg begynne? Leserne mine er fantastiske og uten dere hadde jeg lagt ned bloggen forrige uke. Oppi alt det triste som har skjedd har det vært ufattelig, da mener jeg sinnsykt mange som har støttet meg og skrevet fine ting til meg på sosiale medier, noe setter veldig stor pris på. Jeg ser dere og jeg har lyst til å takke dere for at dere gir meg den motivasjonen jeg trenger og den stå på viljen jeg manglet. Dere hjelper meg hver eneste dag og når man går gjennom dårlige perioder er det å kunne lese fine kommentarer helt fantastisk, tro det eller ei.

Motivasjonen min er på topp igjen og jeg er klar for å blogge mye til dere fremover. Tusen takk for all støtten og kjærligheten dere gir meg, jeg er evig takknemlig! Hver eneste kommentar blir lest og jeg beklager for at jeg ikke har vist nok takknemlighet til dere som faktisk tar dere tid til å skrive fine ting til meg. Jeg har det mye bedre nå og er klar for å kose meg og jobbe hardt fremover. Dersom dere har noen innlegg dere har lyst til å lese på bloggen kan dere gjerne komme med tips i kommentarfeltet.

Til de som lurer: JEG SLUTTER IKKE Å BLOGGE <3 

36 kommentarer
    1. Jeg heier på DEG Ingrid!! Åg jeg håper at du aldri slutter å blogge. Jeg får så masse motivasjon og tips av å lese bloggen din❤️

    2. Selvfølgelig blir du demotivert av å lyve så mye! Jeg hadde tenkt å holde meg unna denne saken, men jeg har vært med på hele reisen din Ingrid!
      Jeg vet hvor mange utallige timer Erik har brukt for å lage deg en blogg, hjelpe deg/fikse for deg sponsorer, annonser etc etc!
      I jula tok jeg Erik sin telefon, leste alle meldinger på alle kanaler, fordi jeg skjønte at ting skurret og noe var alvorlig feil. Jeg ble sjokkert over hvor kontrollerende du er, psykisk terror. Du har lekt med han for å få det som du vil, gjorde han ikke som du ville, brøt du kontakt, for så la han lide i dagevis, så trengte du hans hjelp igjen, da tok du kontakt! Og ang Molde… Håper du ikke tror på karma, da ligger du dårlig an. Du er rett og slett bare en PR kåt liten jente uten selvtillit og prøver å nære deg på alle som kan skape litt blest rundt deg! Jeg syns du skal passe deg litt for hva du skriver, så kan du heller lese litt i Norges lover, da vil du se at du går på tynn is! Snakket med din stakkars mor, tydeligvis hører du ikke på henne heller!
      Så ett godt råd nå Ingrid, ta å skjerp deg, slutt å fare med løgner og spre dritt. Nok er nok!

    3. Hei, jeg ville bare si at jeg leste litt i kommentarfeltet her. Det finnes så mange syke mennesker i verden. At de vil tråkke ned andre på den måten. Bare IKKE bry deg! Disse menneskene er bare sjalue på deg og ønsker å ha ditt liv. Bare vær glad for at de uansett gidder å bry seg. Hvis bloggen er så «forferdelig» som noen skal ha det til. Som den IKKE er!! Så kan de vel bare stoppe å lese den da. Jeg vil bare at du skal vite at vi er mange som elsker å lese bloggen din. Bare at ikke så mange av oss tørr å skrive dette i kommentarfeltet.

    4. Ærlig talt Erlend Elias, Ingrid en løgner? Du gjør Erik en bjørnetjeneste ved å beskytte et slikt sinn. Løgn ser ut til å ha blitt en livsstil for han. Allerede som 11-åring utga han seg på nettet for å være sin egen trener og skrøt av seg selv i 3. person. I årene som fulgte opprettet han flere brukere hvor han utga seg for å være flere personer for å bygge opp under løgner, hvorpå et forum-medlem til slutt utbryter: «Herregud.. hvor mange brukere har du laget for å skryte av deg selv i løpet av de siste årene?», ref. https://vgd.no/sport/fotball-norsk/tema/1425975/tittel/hvem-er-de-stoerste-talentene-i-norge-foedt-1994-9/side/3. De meldingene du sier som skulle være fra Ingrid tror jeg likeså godt kan være manipulert av Erik, og alle truslene han har sendt henne var nok slettet for lenge siden tenker jeg, men de finnes. Dette innlegget fra deg kan også likeså godt være fra Erik – for alt jeg vet.
      Du skriver videre at det var noe som skurret. Ja, på PH viste Erik tydelige visse trekk. Jeg valgte først å tro at det kun var et spill for galleriet under oppholdet. Dessverre har han bevist flere ganger etter oppholdet at han faktisk har visse forstyrrelser, kilde: Store norske leksikon. Dette får alvorlige følger for de rundt han, og Ingrid virket smart nok til å oppdage det raskt.
      «Det oppstår imidlertid et problem når opptattheten av en selv og ens egen fortreffelighet og suksess, og nytelsen av dette, antar så markerte dimensjoner at personen mister evnen til å se og anerkjenne andre, og mer og mer energi knyttes til nytelsen av egen fortreffelighet. Dette kalles en – forstyrrelse. Hvis disse karaktertrekkene er så markerte at det innebærer funksjonssvikt eller lidelse for andre, snakker man om – -forstyrrelse.
      At Erik skulle ha kjærlighetssorg og «lide i dagevis» etter at han har vært utro mot Ingrid, truet henne og snakket dritt om henne til andre faller på sin egen urimelighet. Han er rett og slett ikke i stand til å elske, kun til å eie/besette. Han minner meg om prins Charming i Shrek, utrolig selvopptatt, oppriktig fornærmet når avvist og svært hevngjerrig. At Erik var svært fornærmet fordi hans ønske om å bli dyrket og å eie Ingrid ikke ble gjengjeldt kan godt være. «Forøkt grad av – øker risikoen for utvikling av depressive tegn hvis personen opplever krenkelser og (følelsesmessige) tap.»
      Ingrid har skjønt at hun ikke kan si alle fakta om Erik, da han bokstavlig talt kan være farlig, noe som dessverre han uansett klarte å påtvinge Julie. Et sinn som han har vil ikke godta å bli avvist eller tilsnakket som, for eks. ved bordet på Farmen kjendis. «Med begrepet – raseri menes det et sterkt (og ofte ukontrollert) sinne som kan bryte frem når en person føler at hans selvbilde og selvoppfatning trues eller skades. Med – krenkelser siktes det til de hendelser, ord eller utsagn som personen opplever som krenkende for selvfølelsen, og som dermed utløser et – raseri.»
      Hvem brøt loven Erlend Elias? Erik ble dømt for vold og fikk bot. Det virker som at den som avviser Erik ikke skal få et godt liv – helst ikke et liv i det hele tatt. «Ved alvorlige former for – vil personen heller ikke være i stand til å bære (kjenne på) depresjon, fordi dette blir totalt uforenlig med egenoppfattelse og selvnytelse. I stedet møtes krenkelser og tap med sinne overfor andre, som tillegges all skyld og som tilskrives onde og uhederlige motiver for sin atferd og handlinger.»
      Åpne øynene Erlend Elias. Hvis du vil hjelpe Erik, så slutt å ta han i forsvar.

      1. Hvorfor er du anonym? Fint om du står frem med fullt navn.
        Jeg forsvarer ingen, bare påpeker mine synspunkt . Erik er voksen og en flott gutt. I en parforhold vil det bestandig være 2 sider av en sak, det også i vennskap. Jeg har vært i forhold selv og jeg tror man ser litt anderledes på hvordan ting har vært, en kanskje sin x gjør og hans/hennes venner. Og motsatt.
        Hva han gjorde når han var 11 bryr jeg meg ikke om, og det er veldig uvesentlig. Hva jeg gjorde når jeg var 11? Do u care? Gjør noen? Bare latterlig! Så snakker du som en psykolog som setter diagnoser, det er faktisk ulovlig, det er ærekrenkende, slå det opp så finner du ut av det, både som privatperson og som autorisert helsepersonell. Det jeg er lei av og hele familien er lei av, og det vi stusser på er: hvorfor skal Ingrid dra opp Erik sitt navn i 90% av sine blogginnlegg? Kan hun ikke la han være i fred. Erik er min bror, og selvfølgelig vil jeg alltid ta hans parti, men jeg hadde en god relasjon til Ingrid når de var sammen. Og alt jeg nå ber om er at Ingrid kan gå videre, slutte snakke om Erik… Når du var inne på besettelse, så er jo det litt å kaste Stein i glasshus, om du saumfarer denne bloggen. Vi alle er mennesker, alle gjør feil, noen vil alltid mene at den andre har rett og den neste har feil. Så la oss avslutte med det. Så håper jeg ikke jeg ser flere innlegg rettet mot en privatperson her inne!

        1. Det er jo du som går til angrep først her Erlend Elias, og når du får fakta slengt tilbake skal du plutselig heise det hvite flagget? Sykt barnselig å angripe Ingrid på den måten, om ikke uprofesjonelt på samme tid. Prøver å sette henne i dårlig lys i kommentarfeltet på bloggen. Hadde faktisk større forventninger til deg enn det.

    5. Jeg støtter din kommentar 100% Erlend Elias!
      Erik har kun vært god og ikke minst gjort alt for Ingrid, spesielt når det kommer til fame og avtaler. Men man så fra første stund at dems følelser ikke var gjensidig. Utfra egne erfaringer som venn har jeg observert mye av dems forhold. Jeg vil nok si at Ingrid var ikke perfekt der, så finnes alltid flere sider av hvorfor det forholdet faktisk tok slutt.

      Om en person faktisk sliter er de mer alene for seg og ikke fester med årets paradise hotel deltagere for mer fame og ikke minst det at hun nevner Erik i hvert blogginnlegg. Jeg selv ble nevnt i en del blogginnlegg/clickbait når det var drama i fjor. Er helt sykt hvor mye bullshit som blir sagt her på bloggen, og helt ærlig suger den. Eneste grunnen til at jeg leser er for å se hvor lavt man kan synke når du gjentatte ganger nevner en viss person, som ikke får forsvart seg selv. En blogg skal være om ditt liv, og Erik er ikke i ditt liv lenger, Ingrid! Ingen bryr seg om hva som har skjedd, så for din egen del – MOVE ON!

      Jeg har hvert fall ingenting vondt å si om Erik. Han var en av de få jeg virkelig ønsket ordentlig vennskap med på utsiden. Etter alt dramaet i Mexico og alt i ettertid, så virkelig er jeg så glad for at vi to er voksne mennesker som kan tilgi og glemme fortid. Er veldig takknemlig for vennskapet jeg og Erik har idag – han er fin fyr!

      1. Er det MULIG å synke SÅ lavt?
        Er det? Skam deg Newa!
        SKAM DEG!
        Fikk du stjerne i boken hos Erik nå? Hos Erlend Elias? Var det det du prøvde på?
        For hvem andre enn deg sto å hylte og skrek og hvor fæl Erik var på PH? Hvem?

        Og hvem er det som bruker hvem her egentlig?
        Hver eneste gang jeg ser Erik i en eller annen forbindelse, så drar han frem forholdet med Ingrid.
        Hvor vanskelig det har vært, stakkars han som bare MÅTTE være utro og SLÅ ned en kvinne.
        Typisk det.

        Vi kvinnfolk må jo bare holde kjeft å bite det i oss og la de stakkars mannfolkene få reagere.

        Voks opp.
        Vi er i 2019!

      2. Dette er noe av det dummeste jeg har lest, Newa. Når deres sesong av paradise gikk og det var styr mellom deg og Erik, hvor mye brukte ikke dere den situasjonen for flere følgere og fame!? Og du kan ikke sitte her å si at du har sett forholdet deres som en venn, for såvidt jeg husker var ikke du og Erik venner i den tiden de var sammen.

        Har det falt deg inn at de kan være venner med årets paradisedeltagere uten at de er ute etter fame og følgere? Se på de tidligere sesongene der det ALLTID er noen som blir venner med folk fra sesongene både før og etter de selv var med. Dette kan i bunn og grunn handle om at det kun er de som har vært med på paradise som forstår hvordan det har vært før og etter. Er ikke du selv venn med noen som har vært med i tidligere sesonger feks?

        Tragisk hvor twofaced du har blitt etter måten du og Erik hengte ut hverandre for mindre enn et år siden. Og det er kvalmt at jenter sitter og beskytter noen som har slått en jente og vært utro. Skam deg.

        1. hat gjør meg KVALM SÅ BARE IKKE GIDD Viss du hate erik og newa hvorfor gidder du da sitte å skrive dritt om de egt bare lure for jrg gidder ikke å skrive kommentarer til eller om folk jeg ikke liker , det sier mer om deg enn om dem bare så du vet det

      3. og hvem f er du til å fortelle hvordan en deprimert person skal ha det?
        Skal de legge seg ned i sengen og gråte, eller prøve å få tanker over på bedre ting.

        Du er den som trenger å “Move on”, din slange

    6. Vent litt, Newa! Du er ikke den rette til å skrive om dette. Du gikk ifjor ut med at Erik var en person som spilte på følelsene dine og brukte deg. Du har gjentatte ganger skrevet om han på andre sine blogger for å få frem din sin historie. Der du forteller at det var seksuelt mellom deg og Erik. Du har flere ganger sagt at han var/ er en forferdelig person som bare bruker andre.

      Og når det gjelder deg Erlend- Elias så går du ganske lavt ned nå. Ingrid var sammen med Erik en stund og at det kommer spørsmål om han er jo heilt normalt. Og at det kommer noen innlegg er forståelig å iogmed folk lurer på om deres relasjon. Jeg synes derimot at du tar inn moren til Ingrid er så jævlig. Du er mye eldre enn Ingrid og burde vite bedre. Angående Molde så ble Erik straffet og det viser ganske mye.

      Jeg vet at det er 2 sider av en sak, men at Newa som gjentatte ganger har skrevet om Erik skal beskytte han er bare trist. Erlend Elias, du er halvbroren og jeg forstår du vil beskytte han, men gjør det saklig. Istedenfor å rakke ned og bruke hersketeknikker. Samme gjelder Newa. Ikke bruk hersketeknikker for å trykke ned noen. Vær saklig!

    7. Og itilegg har Erik lagt ut YouTube videoer der han viser navnet til personene som har kommentert. Itilegg går han så langt at han viser profilen, alle bildene deres på Facebook og deretter skal «naile» dem, fordi de skrev blant annet at de synes han var dum elns. Det viser at Erik ikke klarer å motta kritikk. Han skjeller de ut på sosiale medier. Der bryter han loven, Erlend Elias. Krenker deres personvern. Dette har han gjentatte ganger gjort. Han har skjelt ut Newa og hennes venner å. Med at de var horer.

      1. hvorfor skal du skrivr dritt om Erik bare fordi at en venn og broren hans forsvarer han , asså det er jo ikke erik sin feil at de gjør det

    8. Til alle så støtter Ingrid så kan dere gjøre det for dere selv, hun velger å være en blogger og da må hun tåle sannheten. Eller vertfall begynne blogge om seg selv. Syns virkelig synd på Erik og Mora stakker som blir brukt i hvert eneste blogg inlegg.

    9. Altså det er jo bare å se på Instagram- storyen til Erik! Han takler jo ikke kritikk og har veldig kort lunte virker det som!

      En på jodel sa at de digger han, men stemmen hannes hørtes ikke så bra ut idag. Da svarte Erik at det va fordi han var syk og han hisset seg oppstå mye at han kalte vedkommende(den som skrev jodelen) ei fitte! Hvor lite voksent er ikke det og det beviser så mye å! Han er ihvertfall ikke en rollemodell som små barn burde se opp til!

    10. Newa det og skrive at bloggen til Ingrid suger er faktisk så stykkt sakt at det nesten er like stykkt som deg🤢 du er så frekk og det at noen vil være med deg er sykt. Ingrid virker som en super morsom og snill jente noe som du bare kan drømme om og være. Hvis det er noen som er frekk og synker lavt så er det faen meg du. Fy faen værre menneske enn deg har jeg faktisk ikke vært borti før.

        1. Hva snakker du om da? Jeg har da ikke skrevet noe stygt, annet en at jeg er saklig og de ikke. Er det så mye bedre at hun skriver MOVE ON en at jeg gjør det når det faktisk er hun som må MOVE ON.

    11. Haaallo ingen bedte Newa eller Erlend Elias og snakke!!! 🤫🤫😨fun fact: Erlend Elias jeg har tatt Selfie med deg når du var i Alta!!

    12. Altså dette synes jeg går over stokk og stein. Jeg vet ikke så mye om hva som har skjedd på privaten, men Erlend Elias. Du er et voksent menneske, og det å angripe Ingrid i et KOMMENTARFELT synes jeg er å synke fryktelig lavt. Selvfølgelig har du din egen oppfatning av saken, men å sitte her å beskylde Ingrid for å være en uærlig, manipulerende kontrollerende jente som driver psykisk terror må da vel være noe som går an å ta på tomannshånd.

      Jeg lurer jo bare på hvordan enkelte kan sitte og forsvare Erik såpass mye, når det tydelig har kommet fram at han lyver til media om å ha unnskyldt seg til Julie etter å faktisk ha spyttet henne i ansiktet og tatt kvelertak på henne? Er det virkelig en oppførsel enkelte her ønsker å forsvare?

    13. Umh Ingrid? Jeg vil først begynne med at jeg forstår at situasjonen som har hendt ikke er slik du ønsket den skulle ende. Jeg syntes ikke det er rettferdig at enkeltpersoner/ personer du så på som «venner» skal angripe deg på denne måten i det HELE tatt.
      Men samtidig forstår jeg dem, jeg tenker at denne saken i utgangspunktet ikke burde blitt skrevet om på sosiale medier da det setter Erik i et ekstremt dårlig lys, tipper ikke det er så gøy for han at folk skal ha det inntrykket av han. Jeg digger både deg og Erik, nå er jo jeg et menneske som er ganske rettferdig og ønsker alle det beste på sitt vis.
      La oss nå se litt på hvor mye både du og Erik har fått til etter paradise hotell, samme hvem som har gjort hva og ikke.. hva betyr det egentlig?
      Til slutt vil jeg også fortelle deg at jeg ikke støtter det han gjorde, men alle mennesker fortjener en sjans og han har trossalt sagt unnskyld og lagt seg flat, noe det står så stor respekt av!!💛
      Lykke til videre, fine deg!!

      1. Erik har faktisk ikke sagt unnskyld!! Han lyver bare for å redde sitt eget skinn og for å sverte Ingrid og Julie! Fint å sjekke all fakta før man sprer feilinformasjon 🙂

      2. Jeg forstår hva du sier😍er enig med deg, men når man går til media og sier at man har sagt unnskyld når man ikke har det føler jeg er å pynte på sannheten.. og heller det at han selv lyver for å sette seg i et bedre lys.

    14. Slutt å si at Ingrid misbruker Erik for fame! Synes det er sykt dårlig gjort av newa å støtte Erlend Elias! Du har selv snakket om hvor falsk erik er og at han misbruker folk! Og nå som det er slutt mellom han og Ingrid så skal du prøve å få han? Det er du som må «MOVE ON» skjerp dere Erlend og newa!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg