SLIK SPISER VI I DENNE PERIODEN OG DETTE GIR OSS RESULTATER

Reklame | SPISRIKTIG.NO

Hei folkens! Jeg tenkte å stikke innom for å komme med et ganske bra tips nå i disse tider, blandt annet for dere som er i karantene og som ikke får gå ut fra hjemme, eller til dere som vil få hjem sunne “ferdig” middager på døren! Dette har vi fast hver måned og er storfornøyd med det. Vi har valgt pakken som heter lav-karbo og denne gang har vi prøvd den pakken som heter standard – og elsker det. 😍 De har forskjellige pakker alt etter hva behovet ditt er, eller hva du liker og ikke! Henrik liker ikke fisk og da har vi ikke fisk, f.eks.

Ellers har jeg lyst til å skryte av de! Maten er kjempegod, det er sunt og ikke minst enkelt å varme opp i mikroen på 3minutter. Jeg kan ikke lage mat (middager spesielt) og syns da det er helt amazing i en travel hverdag å ha slike matpakker liggende i kjøleskapet. Man får mat for en uke også blir det levert en ny runde med matpakke hver søndag (hos oss) utenfor døren. De tar virkelig hensyn til viruset der ute og legger maten utenfor, informerer og det eneste man trenger å gjøre er å hente det rett utenfor døren. Fantastisk!

Vi digger det og derfor vil jeg også tipse dere om det, da maten er en stor del av hverdagen til de fleste. Vi er veldig opptatt at dette da det påvirker treningen vår, vi må ha en sunn og god mat i oss. Jeg har fått lov til å gi dere en rabattkode!! Sykt gøy.

Dersom dere ønsker å prøve, eller bestille kan dere klikke HER og skrive inn koden INGRID15 i kassen! Da får dere 15% rabatt første uken – noe som er digg dersom dere vil teste det ut en uke!

Eneste minuset er plastikken, jeg vet, men dette håper jeg vi kan være flinke å sortere og kanskje de endrer innpakningen!

Digg å bare grabbe en av disse, inn i mikroen 3 min (til plastikken piper) også er det done!

Slik ser nettsiden deres ut! Den er veldig enkel og oversiktlig noe som gjør det lett å bestille og lett å vite hva man faktisk får bestilt hjem! Alt informasjon står på hjemmesiden. Klikk HER for å bestille med koden INGRID15.😍

5 kommentarer
    1. Syns ikke du skal ha dårlig samvittighet for plastikken Ingrid. Det kan fort bli masse plastikk av å lage en middag også.
      😀 <3

    2. rabattkoden er bare på 15 kr hvis du bestiller for 1000kr? Er det så lav rabatt du gir ut, eller er det noe galt med rabattkoden?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg