SLIK HOLDER JEG PÅ BRUNFARGEN + RABATTKODE

Annonse | Tancare tabletter – Labpharma

ET SJUKT BRA TIPS FRA MEG TIL DERE

Hei fininger! Husker dere da jeg tipset dere om produktet haircare? Jeg elsker som sagt haircare og har brukt det i flere år, noe jeg er veldig glad for! Det funker på meg og allerede før jeg startet et samarbeid med labpharma tipset jeg om produktet – fordi det er noe som funker. Labpharma har også noe som heter tancare og dette har jeg vært mer en villig til å prøve, nettopp fordi jeg elsket haircare. Det føles deilig å innføre en daglig rutine hvor jeg tar vitaminer som hjelper meg med å få en jevn og fin brunfarge som holder lenge i vinterstiden vi er i nå. Tancare er et kosttilskudd hvor hensikten med produktet er å få det beste ut av vår egen hud enten vi soler oss eller ikke. Det inneholder forresten betakaroten som er med på å gi en jevn og dyp brunfarge året rundt.

Nå som det er vinter og lite sol ute (hvert fall i Stavanger) hjelper tancare meg med å holde på brunfargen og nå har jeg brukt en kapsel daglig i ca. to måneder og merker allerede stor forskjell – tro det eller ei. Huden min er mer gyldenbrun og fin! Samtidig har jeg tatt svært lite solarium. Og i den situasjonen jeg er i nå er ikke solarium det som frister mest.. 

☀️☀️☀️

Det er ikke til å stikke under stolen at jeg elsker å være brun året rundt. Det er heller ingen hemmelighet at jeg er halvt spansk og har gode gener i bunnen, men det at jeg tilfører og gir kroppen min tancare gjør fargen enda dypere og det aller beste er at den er varig. Det aller beste tipset jeg har å komme med er: Siden tancare produktet bidrar til normal hudpigmentering kan dere som ikke tar sol eller drar på ferie også bruke tancare for å få en gyldenbrun og varig farge!

Jeg vet at de aller fleste tror at kosttilskudd som inneholder betakaroten kun funker på sommeren dersom man får sol på kroppen, i mitt tilfelle funker det like bra om ikke bedre på vinteren. Selv om jeg har gode gener har jeg ikke vært så brun på vinterstid som det jeg er akkurat nå. Tancare er rett og slett et must i hverdagen min – det er en kapsel i løpet av dagen og that`s it. 

Per dags dato og fremover i lang tid skal jeg ta en kapsel daglig for å bygge opp brunfargen min til jeg reiser(!!). Dette året er jeg spent på om jeg merker enda større forskjeller på brunfargen i solen! På bildene over kan dere forresten se hvordan brunfargen min ser ut (uten filter) i et mørkere og lysere rom.

Dere kan nå få 35% rabatt på første bestilling ved å klikke på linken under.

KLIKK HER FOR Å BESTILLE TANCARE, KUN 199 KR (!!)

8 kommentarer

Siste innlegg