SLIK FÅR DU LANGT HÅR

Reklame | Labpharma

MY FAV, HAIRCARE.

Rykter kommer mens noen går og det tar aldri slutt, det er faktisk som en ond sirkel. Folk slenger med leppene og de siste to ukene har det kommet flere meldinger i innboksen min om at jeg lyver til alle om håret mitt. Noen skriver blant annet at det er fake og at jeg bruker extensions – noe jeg absolutt ikke gjør. 🌿

Håret mitt er helt ekte og jeg er dritstolt over det. I flere år har drømmen min vært å ha mitt eget lange hår, ikke nok med at det skulle vokse seg langt var også en av drømmene at det skulle være fyldig og rett. I dag er håret mitt slik og dette kom ikke servert på et gullfat må dere tro. Jeg ga bare aldri opp, jeg flettet håret hver eneste natt, brukte haircare tabletter hver eneste dag, rettet det maks en gang i uken, brukte varmebeskyttende og en god shampoo og balsam. I tillegg til dette drakk jeg utrolig mye vann i løpet av dagen, jeg sov med castor oil i hodebunnen om natten og masserte hodebunnen før jeg la meg til å sove i ca.5 min med hode opp ned.. utenfor sengekanten. JEPP. Jeg kødder ikke, jeg gjorde alt dette og i dag er håret mitt fantastisk.

Folk kan si hva de vil, men utan haircare og castor oil er jeg sikker på at vokseprosessen hadde tatt tre ganger så lang tid. Med HAIRCARE fikk jeg faktisk i meg de vitaminene jeg trengte for at håret mitt skulle vokse, mens det vokste tok jeg også svært godt vare på det håret som faktisk var ute som egentlig kunne ha vært veldig slitt i og med at jeg rettet det hver dag før. 

Folk kan si at helsekontrollen ditt og datt.. jeg bryr meg ikke om helsekontrollen fordi jeg har brukt dette produktet i flere år og elsker det. Jeg brukte det før jeg tjente penger på det og i dag står jeg for at det funker og jeg står også for at jeg reklamerer noe som faktisk funker. Det er så utrolig mange som tror at man kan bruke disse tablettene og at håret da skal vokse som ugress. Det er også mange som gir opp etter å ha brukt produktet i to uker eller en måned. Det er ikke slik det funker. 🌿

Jeg anbefaler dere å gjøre alle de tingene jeg nevnte over i tillegg til å bruke HAIRCARE. Jeg vet at det funker og det er fordi det funket på meg – derfor til dere som ikke takler at jeg reklamerer for dette og mener at det ikke funker, det er ikke vits å si det til meg fordi det funket på meg og jeg kan ikke noe for at enkelte mennesker ikke tar vare på håret sitt eller gir opp disse tablettene for også si at det ikke funker. Det handler om å ha tålmodighet og litt viljestyrke. Drømmen min var å ha langt hår, jeg gjorde alt jeg kunne for at det skulle skje og ja det tok meg 1-2 år, men så funket det i hvert fall da og jeg elsker det! 

Det er 60 tabletter i hver pakke!

3 GODE GRUNNER TIL Å BRUKE HAIRCARE

1. Håret vokser
Det er fordi haircare inneholder den næringen håret trenger og dersom man har et ferdig utvokst hår, vil det ta lenger tid.

2. Det har dokumentert virkning
Veldig mange har brukt haircare og det funker!

3. Det er trygt
Alle produkter produseres etter strenge rutiner og god tilvirkningspraksis (GMP-standard) i Norge.​

Akkurat nå har haircare tilbud og du kan kjøpe en pakke med 60 tabletter for 199kr!!

KLIKK HER FOR Å KOMME DIREKTE INN TIL TILBUDET PÅ HAIRCARE

28 kommentarer
    1. Merker jeg blir litt provosert at du sier at DET er grunnen til at du får langt hår bare for at produktet skal selges liksom. Jeg har like langt hår som deg og aldri brukt noe spesielt på håret annet en god sjampo og balsam 🙂 I tillegg så er det veldig forskjellig fra person til person så syntes det er så teit å reklamere for det haha.. men det er min mening 🙂

        1. Jeg har langt hår! Prøvd disse tabelettene før, de virket ikke på meg. Tror det varierer, så det er ikke riktig at dette er den eneste veien å få langt sunt hår på :/ det som hjalp på meg var å klippe tuppene en gang hver andre måned. Nå er håret mitt ned til rumpen og ser friskt og sunt ut. Jeg har hvertfall ikke trengt å trøkke i meg sånne tabeletter. Men nå er det jo din blogg så jeg skal ikke uttale meg om hva som hjelper for deg, vil bare at unge jenter skal vite at du er ikke nødt til å spise sånne for å få langt hår<3

    2. Jeg har aldri prøvd noe greier for å få lenger hår, det stoppet liksom å vokse litt nedenfor skuldrene og ble aldri lenger. Plutselig uten at jeg gjorde noe så begynte det å vokse helt sykt. Og nå har jeg like langt hår som deg. Så det kan jo være det samme har skjedd med deg, men så tror du at det er «rutinene» og produktet som har hjulpet deg. Men det kan du faktisk ikke garantere, da du ikke vet om det samme skjedde med deg eller om det er produktet som funker. Og det får du heller ikke vite. Så å gå ut å si at dette er det eneste som funket blir feil. Det kan være tilfeldig også.

    3. Kjenner flere som har brukt dette som er kjempe fornøyd så det er jo en grunn til at det er så populært. De sier de mister mindre hår og det som vokser ut er sunnere og friskere og blankere. Er jo tross alt ikke så rart når hårsekker tar opp næring og viderefører det til hvert hårstrå. Har også sett masse positive kommentarer fra facebook medlemmer som har kommentert på reklamene for dette så skjønner ikke hvorfor noen må motsi deg her annet enn misunnelse, særlig hvis de ikke har prøvd det selv.

    4. Hvis dette stemmer, kan du legge ut et før og etter bilde av håret ditt? Hadde vært fint å sett det når man betaler så mye for dette uten noe annet håndfaste bevis:) Legg ut et bilde av deg fra før du begynte denne vokseprosessen:)

      1. Jeg spiser akkurat det jeg vil! haha.. sjokolade er favoritten da, men i perioder der jeg spiser sunt spiser jeg ikke mye godteri, men svært begrenset. Det kan være en liten sjokolade eller faktisk mye frukt og sånn. <3

    5. Jeg er så misunnelig på håret tid. Men jeg har bestilt meg sånne tabletter jeg å. Den liken du la til. Håper dem funker på meg. Blir gøy og teste ut første pakke. Kommer det flere pakker eller bare en?

    6. Når er det man tar hver tablett. Er det en på morgen og en på kveld eller kan man ta begge samtidig?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg