SJUKT, FÅ 20% RABATT PÅ ALT PÅ HELE NELLY

Annonse Nelly

Hei fine! Jeg har en stor gladnyhet til dere inkl. meg seg. Jeg har gitt dere et par rabattkoder fra Nelly tidligere og det virker som dere liker det veldig godt – and that makes me happy. 💕 SÅÅ, her kommer det en sjukt bra rabattkode til dere som gir dere 20% rabatt på hele Nelly utenom blacklist. Det som er fint er at dersom dere bestiller i god til vil dere få klærne/skoene i tide på Valentines Day som er rett rundt hjørnet, om ikke får dere uansett 20% rabatt på merkeklær, sminke og mye mer.

Rabattkoden varer fra og med i dag kl.10:00 og heeelt frem til Valentines Day som er 14.februar kl.10:00. Skriv inn koden “FREELOVE20” og få 20% rabatt i kassen!

KLIKK HER OG OPPGI KODEN 💕

Dette klikket jeg med meg hjem i dag!

SUPERGA SKO HER

GENSER HER BUKSE HER

SUPERFINE SOLBRILLER HER

LOMMEBOK HER MOBILDEKSEL HER

DRITKULE (!!) SNEAKERS HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg