SI HEI TIL KJÆRESTEN MIN

Vi er kjærester! og herregud så stolt jeg er over han. Det er noe veldig spesielt med Henrik som får meg til å føle meg svært spesiell. Han er en gutt som virkelig tar vare på de rundt seg. Han er morsom, spontan og ikke minst dritkjekk. Hallo, se da. Hahah, jeg er nok teit, men også veldig forelsket i han.

Nå har vi hatt en greie en god stund og det var ikke før i går at vi ble enige om å være kjærester. Det er veldig stort for oss å dele og vi var faktisk litt usikre på om vi i det hele tatt kom til å dele denne nyheten med dere da offentligheten er helt forferdelig på den fronten. Det er ikke alltid like enkelt å være i et offentlig forhold, likevel kunne jeg aldri ha klart å ikke si det til dere. Dere følger tross alt bloggen min og da får dere også med dere hele livet mitt omtrent, hvor feil hadde det ikke blitt om jeg ikke delte dette? Uff, nei. Jeg måtte bare dele dette med dere, jeg er så stolt over han og jeg har så utrolig lyst til å vise dere hvordan vi er sammen og hvordan vi har det sammen.

Fra og med den dagen vi fortalte dere at vi hadde en greie begynte folk å skrive stygge ting til meg. Det var heldigvis veldig mange gode mennesker der ute som støttet meg og som syns at dette var kjempehyggelig, men fortsatt er det noen som ikke klarer å holde seg saklig, men som slenger personlig dritt rettet mot meg og Henrik. Jeg har funnet meg en ny og vi har det veldig bra sammen, det er ikke vits å nevne ekser, eller tidligere ligg, eller noe som helst – fordi vi er ferdige med det der. Jeg håper at dette er forståelig også håper jeg selvfølgelig at dere vil følge med på reisen vår her på bloggen. 

Det er utrolig mange som ønsker at vi skal lage videoer sammen, er dette noe dere ønsker? Da skal vi få det til og ikke minst lage mye gøy til dere. Gjerne kom med tips til videoer i kommentarfeltet. Det som er så kult og morsomt med Henrik er at han er morsom hele tiden. Ja, han har en svært dårlig humor, men sammen liker vi det og derfor kommer nok også videoene til å være utrolig morsomme, hahaha. 

Uansett, jeg føler meg utrolig heldig og kan for første gang på veldig lenge si at jeg føler meg lykkelig. 💗

OG FORRESTEN – Om dere ønsker å se intervjuet til meg og Henrik med se og hør, hvor vi snakker om forholdet vårt, hva vi liker best med hverandre og litt til,  kan dere klikke på linken her.

Denne videoen er litt gammel og her snakker vi om forholdet vi hadde rett før vi ble kjærester, det er også derfor vi sier at vi ikke er sammen, haha, men vi er altså sammen.

90 kommentarer

Siste innlegg