SELVFØLGELIG, UKENS SUNNE MATHANDEL

Okei, jeg nevnte i går at jeg selvfølgelig skulle handle inn sunnere varer til kjøleskapet denne uken og ikke bare alt det usunne i går.. så, her kommer denne ukens sunne handel og denne gang skal jeg teste havredrikken med sjokoladesmak som dere kan se på bilde over! Ah, gleder meg. Elsker sjokolademelk, derfor håper jeg at denne er god, og er den ikke så god som sjokolademelk skal være kommer jeg til å bruke den i havregrøten med proteinpulver (sjokoladesmak). 😍

Jeg har ikke helt kontroll lengre på hvor mye penger vi bruker på mat forresten, men det har blitt litt over 2500 hver i måneden. Vi spiser utrolig mye protein og det er ganske så dyrt.. i tillegg syns jeg da at det er dyrt med sunnere matvarer en vanlig og det også merker vi, men fortvil ikke, vi skal bli enda flinkere og har nå bestemt oss for å spise enda sunnere og med strengere tilbehør til.. slik at vi får den formen (kroppsmessig) som vi ønsker, men også slik at vi kanskje klarer å holde oss innenfor budsjettet. Vi må bruke de produktene vi har i skapet og det holder i massevis! Grunnen til vi henger oss en del opp i dette er fordi det er gøy å følge budsjetter og faktisk kunne spare mye utenom.. det er ikke mye vi sparer på mathandelen, men vi prøver og i lengden vet jeg at vi sparer.. men ikke om vi fortsetter slik vi gjør nå. Begge to liker dette med budsjett og klarer vi det ikke kan vi selvfølgelig øke, men da er det ikke et budsjett syns jeg.. da tar vi den lette veien og utvider det vi vil spare, noe som er ukult, hehe.

Påfyll med rapsolje som skal brukes til en marinade.. juice som jeg trenger om jeg får føling.. den blir alltid drukket opp da, har en liten luring her hjemme som elsker juice. Havre melk og cottage cheese (favorittene) og selvfølgelig litt tilbehør.

Gleder meg til å smake denne.

Elsker smaken dette krydderet gir på kjøttet!!

6 kommentarer
    1. Hei Ingrid! Vil bare tipse deg om bringebær – eller solbærsirup saft for lavt blodsukker! Høyt innhold av karbohydrater, holder seg mye lenger enn juice og blir derfor billigere i lengden 😊

    2. Elsker dine ukeshandel ❤️, kan du skrive hva slags sunne matretter du lager til middag,? Evt legge det ut step by step.

    3. anbefaler virkelig å se på the game changer på netflix ift hva man kan kjøpe som er sunt kroppsmessig, veldig spennende

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg