ROADTRIP TIL KJÆRESTEN MIN + FLYTTING

Reklame | Lenker fra Nelly

TOPP H&M / BUKSE HER / LIGNENDE KOFFERT HER / MARC JACOBS RING HER

Hei hjerter.💕 I skrivende øyeblikk sitter jeg faktisk midt ute i ingenmannsland spør du meg.. på en stor ferje som er på vei mot Bergen. Jeg skal nemlig besøke kjæresten min igjen og oppi det hele skal jeg faktisk få flytte over en haug med klær til huset jeg skal bo i, selv om det ikke er ferdig enda. Det er så utrolig deilig å få begge disse to tingene gjort i en og samme smekk. Dere aner ikke hvor stresset jeg er når det kommer til flyttingen selv om jeg vet at det ikke er så altfor lenge til det faktisk skjer. Jeg gleder meg bare så utrolig mye – og derfor vil jeg at det skal skje asap.

Jeg kjenner at det skal bli deilig å se Henrik igjen selv om det kun har gått et par dager. Vi er ikke ment til å ha den avstanden mellom oss.. vi facetimer flere timer daglig, om natten – og generelt. Vi snakker sammen på alle apper som finnes, haha! Vi savner bare hverandre og da skal det bli deilig for begge to at jeg flytter til Bergen selv om dette var planen lenge før jeg møtte han.

Vi tenkte at vi skulle prøve å få filmet noe til dere i helgen, hva tenker dere om det? Og gjerne kom med flere tips, det hjelper alltid på. Uansett, nå må jeg snart ned i bilen min igjen for å kjøre videre, vi snakkes snart igjen. 💕

Se alle flytteeskene!! lite klær? Hehe. Husk å add meg på appen tise for å følge med på klesvalget mitt + sko + diverse som snart kommer ut, jeg er ikke helt klar enda, men jobber med saken. Ellers kan dere adde meg på Instagram for å få med dere mer private storyer fra hverdagen min: ingridaguiluzJeg heter det samme på tise.

8 kommentarer

Siste innlegg