ROADTRIP GJENNOM UBUD

Vakre Ubud, jeg savner deg. Herregud så fint det er der! Da jeg var i Ubud tok jeg enormt mange bilder fra den ene dagen da vi dro på en spontan roadtrip gjennom hele byen. Ubud er ikke så altfor stort, derfor bestemte vi oss for å dra sammen med to kompiser av meg gjennom byen på hver våre scootere. Det er faktisk en av de beste minnene jeg har fra Bali, for å være helt ærlig med dere. Kulturen er noe man absolutt burde oppleve og det å cruise på scootere gjennom gatene der er helt magisk – man får sett alt på en helt annen måte. Det eneste jeg syns var litt ubehagelig med denne turen var selve trafikken som er helt sinnssyk. Altså, menneske der nede kjører som svin, de har null regler eller vikeplikt, de tar forbikjøringer over alt og omtrent hver eneste person i voksen alder fortalte oss at de hadde vært i scooter ulykker. 

Foruten om det var det amazing og ikke minst et minne jeg aldri kommer til å glemme. Kompisene mine Espen og Jani som jeg kjenner hjemmefra var super hyggelige som satte av en hel dag kun for å kjøre oss rundt og vise oss hva Ubud hadde å by på! 

På roadtripen fikk jeg sett templer, waterfall, risåkrer, strender og ikke minst apekatter! Hvor sykt er ikke det? Apekattene var så sjukt morsomme og herregud så smarte de er. De var redd for at vi skulle stjele bananene deres, sverger. Aldri sett noen som har grabbet tak i bananer like kjapt som de der, hahaha.

Her kommer det et stort bildebryss til dere fra denne dagen.. shit, jeg savner det allerede.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg