PRØVDE Å STJELE – FIKK DET PÅ FILM!

Da jeg var i Bali skjedde det nok en ting som fikk meg til å bli svært sjokkert. Nå høres det ut som det har skjedd mye negativt i Bali, men det har det altså ikke! Bali er noe av det morsomste jeg har gjort på laaang tid, det var bare et par småting som fikk meg helt målløs. Jeg ble faktisk livredd den gang og det sykeste er at vi fikk alt på film!!

Da jeg og en kompis satt på en scooter sammen med en annen (ja, vi var tre stk. på en scooter.. sinnssykt skremmende, men det er helt vanlig i Bali, dessverre) prøvde noen å stjele fra oss! Det er så sykt det. Vi skulle kjøre gjennom en smal vei og der gikk det ikke an å kjøre to scootere ved siden av hverandre, derfor måtte den scooteren som kom i mot oss stoppe opp og vente til vi hadde kjørt forbi. Kompisen min skulle filme oss med telefonen sin da vi kjørte for å lagre minner.. og når man filmer holder man jo hånden utover! På den scooteren som viket for oss satt det to indonesere (gutter) som i fart tok armen kjapt ut for å nappe med seg telefonen til kompisen min!! Hvor sjukt er ikke det? I fart liksom. Det verste med dette var egentlig ikke at de prøvde å stjele telefonen hans, men at vi faktisk kunne ha kveltret med scootrene og krasjet. Han ene indoneseren strakk seg langt utenfor sin egen scooter for å ta tak i telefonen til kompisen min.. heldigvis fikk han det ikke til og alt gikk bra, men shit, for en merkelig opplevelse. Dette skjedde i Seminyak som tydeligvis skal være det stedet hvor de stjeler mest fra turister. Dette fikk jeg høre fra en annen innbygger der som opprinnelig er fra Bali..

Dersom dere vil se videoen kan dere sjekke storyen min på Instagram: Ingridaguiluz! Vi filmet alt og nå er videoen ute!! Fysøren, for en opplevelse. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg