PRIVATE MOBILBILDER FRA SYDENTUREN VÅR

Hei fininger! Akkurat nå sitter vi i sofaen hjemme i Bergen mens vi fortsatt føler at vi er i syden, haha.. Jeg er sjokkert over hvor fint været er her hjemme og nå som det sjeldent er så fint vær er vi nødt til å nyte det, derfor er planene i dag å sole oss, bade, spise masse godteri og is før vi er i full gang med trening og sunt kosthold igjen allerede i morgen! Gleder meg som bare det, og gjett om man blir oppblåst når man drar ferie og faktisk ønsker å føle seg vel i bikini? jepp.. ✌🏽🌴🐢

Jeg legger til en del private mobilbilder til dere som ble tatt gjennom hele uken i Mallorca. Jeg ser nå at jeg ikke har så mange bilder å dele med dere, hm. Anyway, jeg skal ikke legge skjul på at vi har hatt en fantastisk uke i Mallorca sammen og jeg velger å tro at det også er grunnen til at jeg ikke har tatt for mange mobilbilder. Disse er av noe dårlig kvalitet, men det er som regel slik.. Uansett, her kommer bildene fra vår uke i syden sammen, noe er med humor da –  det “nakenbilde” er virkelig ikke seriøst, hahaha! Det var en prøvelse på å få en Kim K rumpe bakfra, men vi mislyktes totalt.. hahaha!

Se så fin og hvit sanden er i Alcudia!! Man trenger ikke å dra så langt for å oppleve det.

Se så søt han er, herregud han får meg til å le og smile.

Jeg tuller ikke når jeg sier at vi hadde pizza til et måltid hver eneste dag hele uken.. 

Tortellini al horno på Pizzeria don vito er seriøst den beste retten jeg hadde i Alcudia, den er dritgod og jeg anbefaler den på det aller sterkeste.

Oppholdet ble oppgradert til en to etasjers suite!

Jeg døøøøør!😍 Dette er en av de beste jordbær milkshakene jeg har smakt i hele mitt liv. Denne hadde jeg tre ganger og skulle ønske jeg hadde den flere ganger. De selger denne på Pizzeria Don Vito.

Dette bilde er fra flyturen hjem. Herregud så redd jeg var i mellom slagene – det var sjukt med turbulens hele turen hjem.. hater det der altså, argh.

Nutella pizza fra Pizzeria Don Vito.

Henrik som prøvde å ta et fint bilde fra flyet, hahah.

Og her er det mest jalla bilde jeg har sett, jeg ler meg i hjel! Hahahaha, det er så failet..

9 kommentarer
    1. Hvordan har du det med å gå på do i samme som/hotellrom som kjæresten er i?
      Gruer meg selv til min første kjæresteferie pga det. Noen tips? 🙂

      1. Det er grusomt hahah! Verken Henrik eller jeg liker å gå på do foran hverandre eller med hverandre i samme rom/område. Jeg syns det finnes grenser i forhold som gjør at jeg føler meg mer tiltrekkende for han og det er ikke det at jeg ikke går på do, men at jeg gjør det i fred og at han ikke trenger å høre på, hahah. Det vi pleier å gjøre er å gi beskjed til hverandre.. enten går han eller jeg bort fra område/rommet og viser respekt for det. Andre ganger ber jeg Henrik og motsatt om å ta på høy musikk, mens andre ganger går jeg på offentlige toaletter eller sender han ut av rommet. Hahahah.. kleint, men realiteten. Det er mine tips så håper jeg du får bruk for de <3

        1. Syntes det er utrolig teit av deg å skrive at det er en grense som finnes innen å føle seg attraktiv. at man ikke kan gå på do med hverandre fordi man blir mindre attraktiv er jo utrolig hensynsløst å skrive. Meg og kjæresten min bæsjer foran hverandre og føler oss like bra for hveramdre ellers. Innse at dere ikke er komfortable med hverandre heller. Ikke skriv ut til små jenter at de ikke kan bæsje foran kjæresten sin. Så når de får kjæreste klarer de heller ikke det. Jobb heller med å bli tryggere på hverandre mwd noe som er HELT NATURLIG

          1. Det måste vara okej att inte vilja gå på toa framför son partner.. bara för att vissa känner sig okej med det och det inte påverkar dem så betyder det inte att det är så för alla.. Vissa vill helt enkelt ha den tiden för sig själv och känner att det är provat även för pojkvän/flickvän och då måste fet också vara okej utan att folk ska säga att man inte är bekväm eller har ett moget förhållande.

          2. Hun skriver jo ganske tydelig at det er hennes mening rundt det å gå på do med kjæresten, i tillegg skriver hun at det at hun føler seg mer tiltrekkende for han- ikke fordi hun ikke går på do, men at hun tar hensyn til at han kanskje vil høre henne tisse eller bæsje, fordi hun ikke synes det er attraktivt selv. Husk at det var noen som spurte Ingrid om tips, da må Ingrid få gi sine tips. Det er heller ikke «HELT NATURLIG» for alle og tisse og bæsje foran eller med andre personer, selv om det er partneren.

    2. Forstår deg Ingrid!
      Jeg har det litt på samme måte, men har blitt litt mer vandt til det nå😅
      Har gått gjennom en fødsel med min kjæreste, men sliter fortsatt med tanken på at han skal høre alt jeg gjør på badet haha

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg