PERSONLIGE TING DERE IKKE VISSTE OM MEG

🌜Jeg har alltid vært en kjemperedd jente.. spesielt for mørket og det å være alene hjemme, så da jeg var liten hang jeg på mamma og pappa som en klegg og ble med dem overalt hvor en de skulle.

🌜Jeg lekte med Bratz dukker helt til jeg var rundt 10 år og lagde hus og vegger av cd-platene til pappa! Bratz var livet mitt og jeg husker enda hvor mange timer i strekk jeg kunne sitte å leke med dem for meg selv eller med venninner.

🌜Jeg ble lurt av broren min til å “gi bort” alt godteriet mitt.. vet dere hvordan? Han lekte hund og da måtte jo jeg selvfølgelig mate han så da det var tomt i godteriposen min begynte jeg å gråte, mens han var glad som fikk dobbelt så mye godteri. (Dette skjedde hver helg).

🌜Da jeg var på vei til Mexico for å spille inn Paradise Hotel ble jeg stoppet i tollen der de sjekket hele bæreposen med snus og ba meg om å betale dem flere tusen kroner for å få dem inn i landet.. ganske sjukt? Jeg er fortsatt helt sikker på at det var korrupt, det var MANGE tusen og jeg husker også at de flørtet med meg på spansk (jeg kan jo en del ord) og følte meg veldig ukomfortabel.

🌜Da jeg gikk på svømming når jeg var liten var jeg faktisk så redd for å svømme alene slik at hode skulle komme under vann at jeg hele tiden kapret meg plassen helt ved kanten og svømte med en hånd der jeg holdt meg i kanten og den andre fløt i vannet, haha. Forstår ikke hvorfor jeg var så redd alt..

🌜Jeg har opplevd ufrivillig samleie med et menneske og har frem til nå valgt å ikke snakke så mye om det – fordi jeg ikke har turt, og det kommer til å komme et eget innlegg om det som er ganske sårt, men også veldig gjenkjennelig for mange som gjerne har opplevd noe lignende, og som dere vet deler jeg alt med dere og da føles det også riktig å skulle dele dette, fordi livet er absolutt ikke bare en dans på roser.

🌜Jeg hoppet i sofaen og slo hode i stuebordet der jeg splittet underleppen og måtte sy, så jeg har et ganske stort arr der enda, men det ble i den tid sydd veldig fint så det vises ikke ordentlig.

🌜Jeg har alltid vært redd for dyr! Alle dyr, haha. Gud a meg, når jeg skriver dette innlegget innser jeg hvor redd jeg er for mange ting, merkelig det der. Men ja, jeg er livredd for dyr, hunder, katter, småkryp, hester, kuer, sauer, alt.. jeg viser det også veldig tydelig og dette merker dyrene, tro meg. Det er alltid meg de springer etter og hyper som opp mot! Ikke de som elsker dem.

🌜Min første tatovering ble tatt i Rhodos da jeg full og 18 år gammel. Det ble et lite hjerte nede på foten som fint kan gjemmes bort, og tror dere jeg angrer? Nei, haha. Jeg elsker den og den gir meg et så sjukt bra minne og tenkte tilbake på at det føles utrolig bra.

🌜Da jeg var på hotellet utenfor i Mexico og ventet på at jeg skulle inn på selve Paradise Hotel lå jeg helt alene i flere dager der og ble forfulgt av en gutt. Han var hyggelig og vi snakket sammen, men han begynte etterhvert å spørre om for mange småting som “hvilket romnummer jeg hadde” og da friket jeg ut så jeg løy til han og dekket inngangsdøren med en svær kommode.. hjelp.

🌜En annen ting dere ikke vet fra Mexico er at da jeg lå ved stranden utenfor å ventet på å komme inn kom det en liten gutt bort til meg. Han sprang mye rundt meg og lekte med steiner og slikt, men etter noen dager virket det som han merket at jeg var alene og den siste dagen min (tilfeldigvis) da jeg lå å solte meg kom han bort til meg og prikket i meg min fingeren sin og ga meg en liten fin stein. Han smilte og sprang videre! Den steinen har jeg enda og da jeg fikk den begynte jeg å gråte som bare juling. Jeg hadde jo null kontakt med noen utenom produksjonen og det var så fint å se hvor mye omsorg han hadde for meg. Savner det der veldig mye og det føles godt å tenke tilbake på disse minnene.

9 kommentarer
    1. Hei! Du burde kanskje sjekke opp fakta før du uttaler deg om at det er sjukt å få bot for å ha med for mye snus. Det er vanlig å ha regler om innførsel av snus, det har vi jo i Norge også. Man kan jo ikke fritt frem ta med en bærepose fra Sverige med snus da vi har tollkvoter for tobakk. Les denne artikkelen så ser du at Mexico har maxgrense på 250 gram. https://www.vg.no/reise/i/MgAB7m/her-risikerer-du-snusbot

      1. Kristina:
        Hva vet du eller jeg om hvor mye snus hun hadde, dessverre er det mange som skor seg på å svindle turister, mange som er ganske så korrupte…… i enkelte tilfeller får du ikke hjelp av politiet overhodet om du ikke har penger……. alle vet at Mexico har ett stort narkokartell, mafiavirksomhet osv osv

    2. Årh… paradise deltakere som snakker om deltakelsen etter x antall år… Ingen bryr seg lenger please.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg