PERSONLIGE TANKER PÅ EN TORSDAG

💭 Jeg klarer ikke å vente til vi skal dra til ITALIA i mai!! Venezia er byen vi skal til og det føles ut som en evighet siden vi var på reise sist.. selv om det var på nyttår da, hehe. Dette handler nok mye om at jeg reiste en hel haug i 2018 og i begynnelsen av 2019 og har vel ikke dratt så mye rundt omrking som jeg skulle ønske jeg gjorde i år og ellers de siste månedene. Det faktisk ikke mulig dersom jeg vil reise med Henrik i og med at han har en fast jobb og må søke om ferie! Der er jeg heldig med jobben min.. uansett, jeg gleder meg så sjukt mye og hver eneste dag der nede har vi en plan over det som skal skje, jeg vet at vi skal spise mye god mat og oppleve en ikke så liten romantisk stemning fra en gondol og byturer. Gleder meg til å vise dere alt vi skal gjøre, kanskje vi burde vlogge der nede?

💭 Det er så merkelig hvordan folk rundt meg begynner å ville ha barn og skal få barn. Jeg føler helt ærlig enda at jeg er liten og det er ganske rart hvor mange som har etablert seg og som er klar for et nytt kapittel i livet. Det er ingen tvil om at jeg er på samme sted i livet, likevel er det skummelt og et stort ansvar! Jeg gleder meg til den dagen kommer for min del og akkurat nå unner jeg alle som har kommet til det punktet i livet, spesielt til Fredrik og Tea fra Henrik sin sesong i Paradise Hotel!😍

💭 Mennesker som trykker andre ned for å bygge seg selv opp får meg til å kaste opp. Hvorfor ikke bare samarbeide og gjøre kule ting sammen? Jeg er så lei av mennesker som prøver å skape debatter/offentlige krangler mot meg og som henger meg ut for å få responsen min til å fremme seg selv – og være “bedre” enn meg, men er man bedre når man slenger drit om andre med bilde av den personen for også ta så feil i det man uttaler som meg? Er man bedre når man ber andre om å skamme seg over ting man ikke har gjort noe galt i? Hva er greien med det egentlig? Jeg kommer ikke til å bruke tiden min på det der og det er ikke vits i å forvente å få respons når jeg ikke orker å bruke tid på det. Vi står for forskjellige ting alle sammen og det er helt greit! Så, hvorfor ikke bare være hyggelige mot hverandre.

💭 I år har jeg dritlyst til å gjøre noe nytt og spennende når det kommer til jobbfronten og det aller gøyeste hadde vært å vise mer av hvem jeg er til dere! Jeg skulle ønske dere kunne se meg mer på tv-skjermen og forhåpentligvis skjer det i år ja!! I fjor takket jeg nei til et tv-program på grunn av tiden og at innholdet i tv-programmet ikke var så relevant for min del, men mer skummelt å skulle vise alle private ting. Så, i år håper jeg at dere får bli enda bedre kjent med meg!

💭 Håret mitt dere!! Det er det lenge siden jeg har snakket om. Håret mitt var jo ganske ødelagt etter at jeg fikk diabetes og mangel på næring, ellers ble det også ødelagt på grunn av hel-blekning i 2018/19?? Husker ikke nøyaktig når, men jeg måtte klippe meg mye kortere (syns jeg selv) og det har vært litt annerledes, men nå begynner det å vokse igjen! Det merker jeg, men det kommer også til å ta lang tid før det var slik jeg hadde det, men etter å ha kuret det ofte og renset håret, brukt riktige sjampoer og balsamer så har det virkelig vokst. Jeg bruker jo også haircare tabletter og har troen på at det enda funker.

💭 Vi skal snart bestille nye reiser og JEG GLEDER MEG!! ✈️🌴🐒 Jeg gleder meg så sjukt mye faktisk. Sommerferien i år skal bli sinnssyk og jeg gleder meg til å oppleve de sykeste tingene og skape de råeste minnene sammen med gode venner og Henrik!! Har dere tips til reisemål? Gjerne kommenter under.

2 kommentarer
    1. Du inspirerer så mange mennesker Ingrid og jeg er veldig glad for at du ikke bruker tiden din på «haters»! Den som ikke har noe hyggelig å si bør holde det for seg selv. Det er da helt OK å være uenig, men ingen som trenger å henge ut noen personlig selvom man er uenig om noe! Og det er iallefall ikke konstruktiv kritikk slik «noen» påsto…. Enten handler det om misunnelse eller mest sannsynlig ren skjær uvitenhet, dvs. mangel på kunnskap.

      Å reise er livet, da får man virkelig satt sitt eget liv i perspektiv. Og verden er jo så stor ♥️
      Heier på deg og fortsett å spre glede og godhet til alle du møter på din vei. Livet er for kort! Love, kindness, joy and happiness er det vi bør fylle hverdagen med. Ja takk til mer av alt det gode.

      Stooor klem til flinke deg ♥️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg